سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خلیفه در دیدار با مسئولین کمیته ها؛

کمیته ها بازوان اجرایی هیات تکواندو البرز هستند

در دیدار مسئولین کمیته های مردان با رئیس هیات تکواندو استان البرز، برنامه های پیش رو ارائه و نقطه نظرات در راستای پیشبرد اهداف جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، جلسه مسئولین و دبیران کمیته های هیات تکواندو استان در بخش مردان با سید نعمت خلیفه رییس هیات تکواندو استان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد.

رئیس هیات تکواندو استان البرز با قدردانی از زحمات سی ساله محمد نوذری رئیس سابق هیات تکواندو گفت: از تجارب ارزشمند سکان دار سابق هیات در راه رشد و ارتقاء تکواندو استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: اعضا مجمع با اعتماد بنده را به عنوان خادم تکواندو انتخاب کردند و بر همین اساس بنده بدهکار تکواندوهستم و در این مسیر تمام تلاش خود را خواهم کرد تا تکواندو استان  در افقی روشن و مسیری رو به پیشرفت حرکت نماید.

سید نعمت خلیفه افزود: از آنجایی که همواره بصیرت و آگاهی  در انجام فعالیت ها نتایج مثمرثمرتری دارد از شما مسئولین کمیته ها به عنوان بازوان اجرایی هیات می خواهم با علم و اطلاعات کامل در راستای پیشبرد اهداف کمیته های تخصصی خود عمل کنید.

سکان دار هیات تکواندو تصریح کرد: برنامه های بسیاری را تدوین کردیم که به صورت مدون در استان به مرحله اجرا خواهد رسید، در همین راستا لیگی پویا و به سبک روز را پیش رو خواهیم داشت و  با اجرای برنامه های خود کلیه اساتید، داوران و بازیکنان در این مهم ذینفع خواهند بود.

وی خاطر نشان ساخت: به دنبال برند سازی در شاخه ها ی مختلف  هستیم؛ راهکارهای متعددی برای تسهیل شرایط  حضور داوران در بازآموزی ها ومسابقات بین المللی داریم.

خلیفه گفت: تشکیل کمیته های قهرمانان، اقتصادی و فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده ایم که هرکدام از کمیته های مذکور با اجرای دقیق شرح وظایف خود از قبیل ارتباط با قهرمانان، به کارگیری صنایع جهت جذب اسپانسر، فعالیت مستمردر فضاهای مجازی در راستای درآمدزایی، برگزاری وبینارهای مختلف به اهداف تعیین شده خود نزدیک شویم.

در ادامه نیز مسئولین کمیته ها به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده