سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دکترصالحی امیری: تکواندو در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس می‌درخشد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:تکواندوی ایران رو به جهش است و آینده بسیار خوبی را نوید می‌دهد و اعتقاد دارم در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو و بعد از آن المپیک پاریس حتماً خواهد درخشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از تسنیم دکترسیدرضا صالحی امیری، درباره میزبانی ایران از سه رویداد بین‌المللی تکواندو اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از زحمات سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو تقدیر و تشکر کنم. انصافاً برای تدارک این برنامه وزین تلاش زیادی انجام شد و باید قدردان باشیم. در برگزاری این سه رویداد همه از جمله ریاست فدراسیون، مربیان، کادر فنی، پشتیبانی، رسانه‌ها و صداوسیما زحمت کشیدند و باید از آنها تشکر کنیم. اینکه در شرایط سخت کرونا و با وجود مشکلات سه رویداد بزرگ را میزبانی کردیم، شایسته تقدیر است.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری رویدادهای بین‌المللی در شرایط کرونا به جایگاه ایران کمک خواهد کرد، گفت: قطعاً همینطور است. با هر میزبانی رویدادهای بین‌المللی در تهران و سایر نقاط کشور اعتبارات ملی ما افزایش پیدا خواهد کرد. هر کسی از جمله نخبگان، فرهیختگان، سیاسیون و ورزشکاران در ادوار گذشته همیشه با خاطره خوش از ایران بازگشتند و بنابراین باید قدردان همه عزیزانی که رویدادی را در تهران برگزار و تیم‌های خارجی و آسیایی را دعوت می‌کنند، باشیم. ضمن اینکه میزبانی‌ها برای فدراسیون تکواندو یک امتیاز بزرگ است و کام مردم ایران را در این شرایط کرونایی شاد کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد شرایط تکواندوی ایران بعد از بازیهای المپیک توکیوگفت: بارها تأکید کردم که توکیو آخر دنیا نیست. تکواندوی ما در توکیو فراز و نشیب داشت، اما تکواندوی ایران رو به جهش است و آینده بسیار خوبی را نوید می‌دهد. اعتقاد دارم تکواندو در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو و بعد از آن المپیک پاریس حتماً خواهد درخشید. بنابراین باید به شدت برای بازی‌های آسیایی و المپیک آینده آماده شویم و شرایط جدیدی را تجربه کنیم. این عدم موفقیت‌ها تجربه‌ای برای برنامه‌های پیش رو خواهد بود.

صالحی امیری راجع به شایعه لغو مسابقات داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا گفت: تا امروز که از شورای المپیک آسیا استعلام کردیم به ما اعلام کردند که این مسابقات برگزار خواهد شد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده