سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست تیم ملی تکواندو افغانستان؛

اسلمی: ایران یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات G1 در قاره آسیا را برگزار کرد/ فدراسیون تکواندو از هیچ کمکی دریغ نکرد

سرپرست تیم ملی تکواندو افغانستان گفت:  ایران همواره از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است. شرایط برای این مسابقات نیز همینگونه بود و فدراسیون تکواندو ایران در بحث ثبت‌نام و مسائل دیگر همکاری بسیار زیادی با ما داشت و از هیچ کمکی دریغ کرد.

ذبیح‌اله اسلمی سرپرست تیم ملی تکواندو افغانستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی تکواندوی ایران گفت: برای حضور در تورنمنت‌های ایران، تیمی را با نام قفسه‌بندی وکیلی و با سرمربیگری استاد حسین کریمی تشکیل دادیم و در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم. در این مسابقات در میان 10 باشگاه در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و در مسابقات جام فجر نیز به صورت مشترک، سوم شدیم.

وی در خصوص سطح تورنمنت‌های ایران عنوان کرد: به جرات می‌توانم بگویم که ایران یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات G1 در سطح قاره آسیا را برگزار کرد.

سرپرست تیم ملی افغانستان در پاسخ به این سوال که ورزشکاران این کشور در ایران زندگی می‌کنند، گفت: 90 درصد بچه‌های ما در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران زندگی می‌کنند و با مدیریت خوب توانستیم این بچه‌ها را دور هم جمع کنیم و به نمایندگی از اقغانستان در مسابقات حضور داشته باشیم.

اسلمی با تاکید از حمایت ایران از تکواندوکاران افغانستان گفت: ایران همواره از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است. شرایط برای این مسابقات نیز همینگونه بود و فدراسیون تکواندو ایران در بحث ثبت‌نام و مسائل دیگر همکاری بسیار زیادی با ما داشت و از هیچ کمکی دریغ کرد.

وی در خصوص ارتباط با فدراسیون افغانستان گفت: فدراسیون افغانستان باید اسامی ما را ایمیل می‌کرد و در این شرایط خیلی به ما لطف داشت.

سرپرست تیم ملی تکواندوی افغانستان در خصوص سطح تکواندوی این کشور گفت: در حال حاضر شرایط در افغانستان خیلی سخت است، اما مربیانی در ایران مانند استاد حسین کریمی، استاد محمد میرزایی، استاد غلامرضا عزیری و استاد نوری هستند که از هیچ چیزی برای بازیکنان ما کوتاهی نکردند. قهرمانانی مانند روح‌اله نیک‌پا و محسن رضایی نیز از همین جا شروع کردند و در لیگ ایران بازی کردند. لیگ برتر ایران زمینه رشد بازیکنان ما را فراهم کرده است.

اسلمی در خصوص تداوم حضور تیمی از افغانستان در لیگ برتر تکواندوی ایران گفت: قطعاً ما امسال با قدرت و با دست پر در مسابقات شرکت خواهیم کرد. شرایط برای تمرین همزمان بچه‌ها سخت است و بازیکنان ما در تهران، شیراز و مشهد زندگی می‌کنند، اما قصد داریم تیمی قوی‌تر با کمک از بازیکنان ایرانی را تشکیل بدهیم و در لیگ شرکت کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده