سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست تیم ترکیه؛

کارابولات: ایران یکی از کشورهای قدرتمند تکواندوی دنیا است

سرپرست تیم ترکیه در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو به میزبانی ایران گفت: با توجه به اعتقادی که به تکواندو ایران داریم، تصمیم گرفتیم چند نماینده خود را به ایران بیاوریم تا از تجربه تکواندوکاران ایرانی بهره ببریم.  

مورات کارابولات، سرپرست تیم ترکیه در گفت ‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص حضور نمایندگان ترکیه در تورنمنت‌های ایران اظهار داشت: ایران یکی از کشورهای قدرتمند تکواندوی دنیا است و ما دوست داشتیم در این تورنمنت حضور داشته باشیم. همزمان با تورنمنت‌های تکواندوی ایران، تورنمنت مونته‌نگرو نیز در حال برگزاری است، اما با توجه به اعتقادی که به تکواندو ایران داریم، تصمیم گرفتیم چند نماینده خود را به ایران بیاوریم تا از تجربه تکواندوکاران ایرانی بهره ببریم.  

وی در خصوص عملکرد نمایندگان این کشور در تورنمنت‌های ایران گفت: از عملکرد بازیکنان‌مان رضایت داریم. سطح تورنمنت‌های ایران در مجموع رضایت بخش بود و ما تلاش کردیم تا عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم و از فرصت حضور در مسابقات استفاده کنیم.

سرپرست تیم ترکیه در خصوص عدم حضور بازیکنان سرشناس ترکیه در ایران گفت: فدراسیون ترکیه با توجه به سیاست‌های خود تصمیم به حضور و گزینش ورزشکاران در تورنمنت‌های مختلف می‌گیرد. ترکیه به دنبال این است تا شرایط پیشرفت سایر تکواندوکاران را نیز فراهم کند و بر همین اساس بازیکنان جوان خود را به تورنمنت‌های مختلف اعزام تا آنها نیز به سطح تکواندوکاران سرشناس برسند.

کارابولات با تاکید بر نزدیک فرهنگی مردم دو کشور ایران و ترکیه گفت: ما مردم ایران را مانند برادران و خواهران خود می‌دانیم و هرگز نیز فاصله‌ای با مردم ایران نداشتیم. رفاقت ما با تکواندوی ایران نیز از گذشته بوده است و از زمان هادی ساعی این رقابت بود و در حال حاضر نیز ادامه دارد. هر زمان نیز تورنمنتی را در ترکیه برگزار می‌کنیم، خواهان حضور ورزشکاران ایرانی در تورنمنت‌های خود هستیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده