سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس فدراسیون تکواندو عراق؛

جبار: شاهد رقابت‌های باکیفیتی در تورنمنت‌های بین المللی ایران بودیم

رییس فدراسیون تکواندو عراق گفت: مسابقات از لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شاهد حضور بازیکنان باکیفینی در سه تورنمنت ایران بودیم.

 دکتر ابراهیم جبار رئیس فدراسیون تکواندوی عراق در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص سطح تورنمنت‌ها و میزبانی ایران اظهار داشت: از دوستان ایرانی بابت مهمان‌نوازی و برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم. مسابقات از لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شاهد حضور بازیکنان باکیفینی در سه تورنمنت ایران بودیم.

وی در خصوص شرایط تکواندوی عراق عنوان کرد: عراق 6 سال بدون فدراسیون تکواندو بود، اما با تشکیل فدراسیون رویکرد ما حضور در مسابقات است تا از لحاظ سطح فنی پیشرفت بیشتری داشته باشیم. در اولین تجربه در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان حاضر شدیم و موفق به کسب یک مدال برنز شدیم. در مسابقات جام باشگاه‌ها نیز 5 مدال برنز کسب کردیم. در تورنمنت آسیا اوپن نیز با 12 بازیکن حاضر شدیم و توقع چند مدال را داریم.

رئیس فدراسیون تکواندوی عراق تاکید کرد: قرار است در این چند روز با سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوی ایران جلسه‌ای برای همکاری  و تعاملات بیشتر داشته باشیم. ما به دنبال این هستیم در کنار استاد یاری سرمربی ایرانی تیم ملی عراق از مربیان ایرانی بیشتری نیز استفاده کنیم تا شرایط پیشرفت بیشتر تکواندوی عراق فراهم شد.

وی در خصوص عملکرد رضا یاری در پیشرفت تکواندوکاران عراق گفت: با اینکه دو ماه بیشتر از همکاری استاد یاری با ما نگذشته است، اما در طول همین زمان نیز شاهد پیشرفت بازیکنان‌مان بودیم. مطمئنم هستم با همکاری بیشتر این پیشرفت تداوم خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو عراق در خصوص برنامه‌های این کشور برای حضور در المپیک 2024 پاریس گفت: تمام هدف ما این است که موفق به کسب یک یا دو سهمیه المپیک پاریس شویم و برای رسیدن به این مهم باید تلاش زیادی را انجام بدهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده