سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور مسئولین شهری، ورزشکاران و مربیان؛

از مدال آور شاهرودی در مسابقات تکواندو آزاد آسیا تجلیل شد 

معاون سیاسی و امینتی فرماندار شاهرود در این آیین گفت: ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، مدعیان را به چالش‌هایی می‌کشاند که به اهمیت برنامه ریزی را بیش از پیش برای قهرمانان نمایان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان سمنان، با حضور خانواده شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید حسین غنیمت پور، مسئولین شهری و اعضای هیات تکواندو شاهرود و جمعی از مربیان و ورزشکاران، از «هادی خالقیان» تکواندوکار شاهرودی دارنده مدال برنز مسابقات آزاد آسیا در سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه شاهرود تجلیل شد. 

تیموری رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود در این مراسم گفت: استان سمنان سال‌ها منتظر کسب عناوین جهانی و المپیکی رشته مبارزه (کیوروگی)  مردان برای خانواده تکواندو بود.

وی تمرین مستمر، با برنامه ریزی مدون و جدول‌های خاص تغذیه ای، روانشناسی و بدنسازی زیر نظر متخصصان و مربیان امر را برای دستیابی به هدفی بزرگ ضروری برشمرد.

ابراهیمی رییس هیات تکواندو شهرستان شاهرود هم در این مراسم گفت: ورزش قهرمانی در رشته پر طرف دار تکواندو به دلیل وجود تعداد بالای مبارز جویای نام در وزن‌های مختلف به آسانی دست یافتنی نیست.

وی افزود: با وجود کرونا در ۱۹ ماه گذشته هزینه‌های بسیاری برای تمرین حرفه‌ای قهرمان آسیایی استان سمنان انجام شده است.

معاون سیاسی و امینتی فرماندار شاهرود در این آیین گفت: ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، مدعیان را به چالش‌هایی می‌کشاند که به اهمیت برنامه ریزی را بیش از پیش برای قهرمانان نمایان می‌کند.

علیرضا آشوری جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به ورزش را باعث کاهش بسیاری از چالش‌های فردی و اجتماعی برشمرد.

وی ورزشکاران حرفه‌ای و کسب عناوین مهم قهرمانی ملی، جهانی و المپیکی رابرای ایجاد انگیزه و دستیابی به این امر مهم در گروه همسالان باشگاه‌های ورزشی را بسیار دارای اهمیت دانست.

مولانا مربی هادی خالقیان گفت: بازماندگان از رقابت‌های المپیکی با وجود محدودیت‌های جهانی کرونا، خود را برای میدان‌های مختلف بین المللی و آسیایی آماده کرده بودند.

ساجد مولانا افزود: تکواندوکاران مهمی از کشور‌های مختلف مانند ترکیه، روسیه، عراق و هند با ترکیب اصلی تیم ملی خود به رقابت‌ها آمده بودند. 

به گفته وی حاضران در این رقابت‌ها و حتی قهرمانان مسابقات بین المللی فجر امسال نیز در این دوره از مسابقات آسیایی برای به نمایش گذاردن اقتدار خود و کشورشان در این رشته ورزشی پا به عرصه این مسابقات گذاشتند.

مسابقات تکواندوی قهرمانی آزاد آسیایی در دهه آخر مهر ماه با حضور ملی پوشان کشور‌های مختلف برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهید غنیمت پور تجلیل شد و از هادی خالقیان نیز با اهدا گل و لوح تفدیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده