سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

جلسه روسا و نواب رییس هیات های شهرستان تکواندو مازندران برگزار شد

جلسه روسا و نواب رییس هیاتهای تکواندو شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، روسا و نواب رییس هیاتهای تکواندو شهرستان به مناسبت “هفته تربیت بدنی” با حضور فیض اله نفجم رییس، سعید نجفدری نایب رییس، علیرضا میرزایی و مریم کیومرثی مشاور هیات تکواندو استان مازندران در سالن ” شهید زرهون” اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گردهم آمدند.

جلسه پس از پخش قرآن و سرود ملی آغاز شد؛ فیض اله نفجم ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت هفته تربیت و هفته وحدت بیان کرد: خداراشکر که بعد مدتها دوری و شرایط سخت کرونایی توانستیم برنامه ریزی این نشست داشته باشیم و مجددا روسا و نواب رییس شهرستانها را که بازوان هیات استان هستند را ببینیم. بازهم جا دارد تا جای خالی مرحوم حمید نصری نژاد رییس هیات تکواندو شهرستان تنکابن را گرامی بداریم و قطعا هیات تحت ریاست ایشان جز هیات های پرکار استان بودند و بسیاری از کارها با مدیریت و درایت ایشان به خوبی پیش می رفت.

نفجم با اشاره به مدال آوری های تکواندوکاران در 3 رویداد بین المللی که در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برگزار شد اظهار کرد: سهم مازندران از این رقابت ها چشمگیر بوده و مبارزات مازندرانی ها با کسب 9 مدال طلا، 9 مدال نقره 16 مدال برنز ارزش بسیاری دارد بخصوص که فنی ترین بازیکن و داور برتر از مازندران داشتیم و مبارزات خوب دختران و پسران نوید این را می دهد که مازندران می تواند در میادین بزرگ نماینده داشته باشد و حتما هیات تکواندو استان از ورزشکاران مستعد و افرادی که شانس حضور در المپیک دارند حمایت خواهد کرد.

رییس هیات تکواندو استان مازندران گفت: خداراشکر که جز اولین استان هایی بودیم که مجوز برگزاری مسابقات کیوروگی را به صورت حضوری دریافت کردیم و رقابتهای نونهالان در 2 گروه با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در هفته پیش رو شاهد مبارزات نوجوانان دختر و پسر به منظور ورود به اردو استانی برای حضور در رقابتهای کشوری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه، هیاتهای شهرستانی برای هماهنگی بیشتر با هیات استان و به روز شدن در راستای سامانه بانک اطلاعات  می بایستی در شهرستانها اپراتور تعیین کنند اظهار کرد: سامانه بانک اطلاعات فدراسیون جز اولین سامانه فدراسیونی کشور است و برای راحتی امورات مربیان و هنرجویان باید فعالیت و ساماندهی در این بخش را بیشتر کنیم.

در نهایت روسا و نواب رییس ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و در زمینه امورات مختلف که به پیشرفت و پیشبرد اهداف تکواندو مازندران کمک می کند به گفتگو پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده