سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران؛

به آینده تکواندو مازندران بر سکوی قهرمانی میادین بزرگ امیدواریم

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان این مطلب که به آینده تکواندو مازندران بر سکوی قهرمانی میادین بزرگ امیدواریم، برای قهرمانان مازندران آرزوی موفقیت در سکوهای جهانی و المپیکی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، مراسم تجلیل از مدال آوران طلا مسابقات بین المللی جام فجر و آزاد آسیا همزمان با برگزاری رقابتهای قهرمانی آزاد نوجوانان پسر در تاریخ 7 آبان ماه در سالن شهید نوبخت شهرستان برگزار شد و دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به خانواده تکواندو مازندران اظهار کرد: با همت هیات تکواندو مازندران بالاخره بعد از دوسال وقفه، رقابت های انتخابی نوجوانان تکواندو استان با حضور بیش از ۲۰۰ورزشکار به نحو احسنت برگزار شد.

رنگرز افزود: این روزها مسابقات ورزشی آغاز می شود و امیدواریم مستمر و پابرجا بماند تا ناظر حضور گرم علاقه مندان و استعدادهای برتر استان باشیم.

وی عنوان نمود: با توجه به ظرفیت های تکواندو مازندران و  مسابقات رقابت های انتخابی و میزبانی اردوهایی که در حال برگزاریست، به آینده این رشته بر سکوی قهرمانی میادین بزرگ بسیار امیدواریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بیان کرد: امیدواریم این قدردانی ها از ورزشکاران سخت کوش و پرتلاش تکواندو مازندران، انگیزه ای برای رسیدن به مدال میادینی چون جهانی و المپیک باشد و ما در سالهای آینده خوش رنگ ترین مدال المپیک را در رزومه ورزشی تکواندو این استان قهرمان پرور شاهد باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده