سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری وبینار تخصصی سیستم رنکینگ داوران استان البرز

وبینار سیستم رنکینگ داوران استان البرز در دو بخش مردان و زنان امروز (دوشنبه - 10 آبان ماه) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، وبینار تخصصی سیستم بانک اطلاعات و رنکینگ داوران امروز (دوشنبه - 10 آبان ماه) به صورت آنلاین برگزار می شود.

این وبینار در راستای  اطلاع رسانی به داوران استان از معیارهای ارزیابی داوران که در نهایت  منجر به محاسبه رنکینگ داور ی می گردد در دو بخش مردان و زنان طراحی و اجرا خواهد شد.

ضمنا از آنجایی که حضور در کارگاه ها و دوره های داوری دارای امتیاز هستند، بر همین اساس  حضور و عدم حضور داوران در دوره مذکور موجب کسر یا اضافه شدن امتیاز رنکینگ آنان خواهد شد و این مهم ملاکی برای این قشر جهت معرفی به دوره های داوری در سطح ملی و مربیگری میباشد.

رنکینگ توسط نرم افزار محاسبه شده و گزارش های مربوطه در دسترس خواهد بود ضمن آنکه اطلاعات در این روش مستندسازی خواهد شد.

البرز دارای 279 داور در بخش زنان است که بیش از نیمی از این آمار فعال هستند از این تعداد 160 نفر دارای مدرک کیوروگی و 26 داور دارای مدرک پومسه می باشند.

آمار مذکور در بخش مردان نیز به این ترتیب است؛ 279 داور در بخش کیوروگی و 102 نفر در بخش پومسه که درمجموع 381 نفر جامعه آماری داوران مردان را تشکیل می دهد.

استان البرز با وجود تعداد متعددی داور بین المللی و پتانسیل های فراوان در این بخش همواره نمایندگانی در مسابقات ملی و بین المللی دارد و در سالیان اخیر نیز نتایج قابل قبولی در حوزه داوران استان البرز رقم خورده است.

مدرس این وبینار سیده صدیقه میر صادقی است و در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا می گردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده