سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کریمی: مدعیان حضور در تیم نوجوانان تهران، ۲۰ آبان ماه مشخص می شوند

مدیر فنی تیم های استان تهران گفت:دور سوم انتخابی تیم نوجوانان پسر استان، با حضور منتخبین گروه اول و ثبت نام شدگان مرحله دوم پنجشنبه - ۲۰ آبان ماه برگزار و مدعیان حضور در اردوی استان مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرتضی کریمی مدیر فنی تیم های  تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان بیان داشت: مرحله نهایی انتخابی تیم نوجوانان پسر برای حضور در سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کشور با حضور نفرات برتر (اول تا چهارم) گروه اول و تمامی نفرات ثبت نام شده در مرحله دوم پنجشنبه - ۲۰ آبان ماه در سالن تکواندو زنده یاد مهمین طی دو مرحله برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، در مرحله اول این رقابت ها گروه دوم که نفرات جامانده از ثبت نام اولیه بودند با یکدیگر به رقابت می پردازند و در مرحله دوم، نفرات اول و دوم این گروه با نفرات برتر گروه دوم مبارزه خواهند کردند و در نهایت نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی تیم استان دعوت می شوند.

کریمی درخصوص روند برگزاری اردوی نوجوانان استان بیان داشت: اردوی انتخابی استان طی دو مرحله و شش هفته تمرین مستمر از اواسط مرداد ماه آغاز شد و طی برگزاری رقابتهای انتخابی از بین ۱۶۳ بازیکن ۴۰  هوگوپوش توانستند به مرحله دوم راه یابند.

وی گفت: به منظور ارتقاء فنی بازیکنان و استفاده از تمام پتانسیل استان شانس مجددی را برای بازیکنان فراهم کردیم و دور دوم ثبت نام برای این نفرات انجام شد که پنج هفته تمرین مشترک با نفرات منتخب را خواهند داشت و در نهایت تکلیف تیم نوجوانان با برگزاری دور نهایی انتخابی بسته مشخص خواهد شد.

مدیر فنی تیم های استان  با بیان اینکه اردوی تیم نوجوانان تا زمان برگزاری المپیادورزشی کشور به صورت مستمر تا بهمن ماه برگزار خواهد شد و بهترین ها به این رقابتها اعزام خواهند شد در ادامه افزود: ۲۰ آبان تنها فرصتی است که می توانند توان فنی خود را به نشان دهند و امیدوارم کلیه بازیکنان با غیرت و با پتانسیل به روی شیابچانگ به مبارزه بپردازند و شاهد رقابتهای جذاب و به دور از حاشیه باشیم.

کریمی در خصوص کادر فنی تیم استان اظهار داشت: طی جلساتی که با کمیته فنی برگزار گردید، هدایت تیم نوجوانان استان بر عهده حسین کریمی به عنوان سرمربی خواهد بود و مربیان تیم در حال حاضر “محمد هاشمی ،زاهد قاسمی ،امید لطفعلیان” است که تا پایان اردو از بین این نفرات دو نفر برای حضور در المپیاد کشوری انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص اردوی انتخابی نونهالان استان بیان کرد: دور نخست انتخابی نونهالان دختر و پسر به منظور شناسایی برترین ها در اوزان دهگانه برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور، چهارم و پنجم آذر ماه به صورت زمانبندی مشخص و براساس اوزان، برگزار می گردد و در نهایت براساس نظر کادر فنی هشت نفر برتر هر وزن به دور بعدی اردو راه خواهد یافت.

کریمی در پایان بیان داشت: تمامی این رویدادها با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی، بدون تماشاچی و طبق زمانبندی مشخص که اعلام خواهد شد، برگزار می گردد و داشتن کارت واکسن برای بازیکنان الزامی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده