سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اولین جلسه برنامه ریزی شورای فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد

اولین جلسه برنامه ریزی شورای فدراسیون جهانی تکواندو پس از انتخابات نواب رییس و اعضاء برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از فدراسیون جهانی تکواندو، اولین جلسه برنامه ریزی شورای فدراسیون جهانی تکواندو پس از انتخابات نواب رییس و اعضاء برگزار شد.

دکتر "چانگ وان چو" که مجوز انتخاب نواب رییس و شش عضو شورا را دارد، "آیچا گاراد" عضو کمیته ی بین الملیی المپیک " یانگو پارک" وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری جمهوری کره‌جنوبی را به عنوان نواب رییس و "شیخه جمیله"، "ژان ماری آیر"، "ماهر مگبله" و "آنا پاناک" را به عنوان اعضاء جدید شورا انتخاب کرد.

در حال حاضر 10 زن عضو شورا هستند که 31 درصد اعضاء را تشکیل می دهند؛ فدراسیون جهانی تکواندو به دنبال توازن جنسیتی در اعضای شورا است تا سال 2030 به نتیجه برسد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: مفتخر هستم تا اعضاء جدید نواب رییس و شورا را که در امور فدراسیون جهانی نقش مهمی دارند، معرفی کنم. ما در این شورا اعضای قدرتمندی داریم و به دنبال همکاری‌های نزدیک با این نفرات هستم. طی 18 ماه گذشته در حال آماده سازی همکاری برای برگزاری این رویداد بودیم و اکنون وارد دنیایی جدید شدیم که البته با همکاری یکدیگر شاهد روابطی قوی‌تر و بهتر خواهیم بود.

در این جلسه در خصوص جهت گیری اعضاء و دستیار فدراسیون جهانی تکواندو گزارش‌هایی ارائه شد. همچنین سرمایه‌گذارها، مسئولیت‌های اجتماعی و تحصیلی، وضعیت فدراسیون جهانی، ارتباط‌های خارجی و همراهان، رویدادها، پاراتکواندو و عضویت گلوبال نیز مورد بررسی قرار گرفت و در مورد وظایف شورا گزارش هایی مطرح گردید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده