سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسمی با حضور مسئولین شهر شاهرود؛

خالقیان مدال خود را خانواده شهید حسین غنیمت پور اهدا کرد

هادی خالقیان دارنده مدال برنز مسابقات آزاد آسیا، مدال خود را به خانواده شهید حسین غنیمت پور شهید شاخص ورزش کشور اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان سمنان، در مراسمی با حضور احمدی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، سعدی مسئول تربیت بدنی سپاه، ناظمی مسؤل بسیج ورزشکاران، تیموری رییس اداره ورزش و جوانان، ابراهیمی رییس هیات تکواندو و جمعی از مربیان و پیشکسوتان شهرستان شاهرود، خالقیان مدال برنز آسیایی خود را تقدیم خانواده شهید شاخص ورزش کشور حسین غنیمت پور کرد.

در این مراسم خواهر شهید غنیمت پور گفت: عمل این قهرمان تکواندو، یاد دوران ورزشی شهید را در خانواده زنده کرد؛ شهید غنیمت پور در زندگی بسیار با گذشت بود و همیشه با وضو در تمرینات ورزشی حاضر می شد.

وی با بیان اینکه شهید حسین غنیمت پور باشگاه ورزشی و مسجد را هم عرض یکدیگر می دانست ، ابراز داشت: برادرم مسجد را جایگاه خودسازی روحی و روانی و باشگاه ورزشی را جایگاه پرورش جسم می‌دانست.

رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود  نیز در حاشیه این آیین گفت: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از ورزشکاران حرفه ای این شهرستان حمایت می‌شود.

علی‌اکبر ابراهیمی رییس هیات تکواندو  شاهرود گفت: توانمندی و ظرفیت های نهفته بسیاری در ورزشکاران رشته تکواندو این شهرستان وجود دارد.

وی ابراز داشت: نتیجه این پیگیری ها و آموزش های علمی و نوین در عرصه های ملی ، آسیایی و بین المللی در آینده نزدیک به منصه ظهور خواهد رسید.

مسئول کمیته پژوهش، تحقیقات، آمار و برنامه ریزی هیات تکواندو استان سمنان هم در این آیین گفت: تکواندو ورزشی پرطرفدار در جهان است که رقابت برای کسب عناوین قهرمانی آن با وجود قهرمانان نامدار ایرانی و خارجی بسیار سنگین است.

سهیل مولانا افزود: در رشته تکواندو به جز استقامت بدنی، تمرینات حرفه ای پرورش خلاقیت و استفاده مناسب از زمان در مبارزات  ضرورت دارد.

وی  دستیابی به نشان های ملی و بین المللی در این رشته را منوط به فراگیری دانش‌های نوین خواند و تاکید کرد: تمرینات منظم و علمی و استفاده از تجربیات مربیان برای فتح سکوهای قهرمانی الزامی است.

هادی خالقیان قبل از حضور در خانواده شهید در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

پس از دیدار و عیادت حاضرین از پدر شهید که در بستر بیماری است، خانواده شهید با قبول هدیه این ورزشکار، مجددأ نشان قهرمانی وی را بر گردنش آویختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده