سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان؛

طرح «زکات ورزشی» در بوشهر اجرایی می‌شود

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر از آمادگی برای ارائه آموزش‌های رایگان تکواندو در بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم بوشهر و ورزشکارانی که توان مالی ندارند در قالب طرح «زکات ورزشی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، مهدی ملاح زاده در نشست با ریاست هیات تکواندو و مربیان تکواندو استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به لزوم محرومیت زدایی و توجه بیشتر به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم و نیز برقراری عدالت اجتماعی و تلاش برای افزایش نشاط در بین اقشار آسیب پذیر جامعه طرح «زکات ورزشی» در بوشهر اجرایی می‌شود.

وی افزود: با حمایت فدراسیون تکواندو، این هیات از آمادگی تأمین مربی و انجام آموزش و برگزاری مسابقات و آزمون‌های ارتقای کمربند تکواندوکاران مناطق محروم و ورزشکارانی که توان مالی ندارند به صورت رایگان برخوردار است.

مدیر کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان بوشهر ادامه داد: در این طرح، کودکان و نوجوانان مستعد خانواده‌های بی بضاعت که توان پرداخت شهریه را ندارند شناسایی و زیر نظر مربیان هیات تکواندو استان آموزش‌های تکواندو را فرا می‌گیرند.

ملاح زاده تصریح کرد: ممکن است در بین این استعدادها، ورزشکارانی باشند که از پتانسیل بالایی در رشته تکواندو برخوردار بوده و بعدها بتوان با شکوفا کردن بیش از پیش استعداد این ورزشکاران به اردوهای تیم ملی نیز راه یابند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده