سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اولین مرحله اردوی انتخابی نوجوانان دختر کردستان برگزار شد

به منظور شناسایی ترکیب تیم نوجوانان اعزامی به المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور اولین مرحله اردوهای آمادگی دختران کردستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان کردستان، به منظور شناسایی ترکیب تیم نوجوانان اعزامی به المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور اولین مرحله اردوهای آمادگی دختران استان کردستان برگزار گردید.

این اردو با حضور 35 نفر از تکواندوکاران شهرستانهای دهگلان، سنندج، سقز، بانه، بیجار، دیواندره و مریوان از 19 تا 1 آبان ماه پیگیری شد.

طبق برنامه های اعلام شده از سوی کمیته فنی استان، همانند برنامه ریزی اردوی تکواندوکاران پسر در هفته گذشته، اردونشینان دختر نیز در روز اول نوبت صبح با انجام تمرینات تاکتیکی و تکنیکی کیوروگی در خانه تکواندو و در نوبت عصر بصورت دوی استقامت در سالن فوتسال به تمرین پرداختند و در یک نوبت فوق العاده نیز انجام تمرینات کیوروگی زیرنظر مسئول کمیته فنی استان بطور ویژه پیگیری گردید.

در روز دوم در نوبت صبح در خانه تکواندو بصورت تمرینات کیوروگی پر فشار همراه با تاکتیک و تکنیک و در نوبت عصر در فضای سالن احمدپناه شهرستان سنندج از ورزشکاران تستهای آمادگی جسمانی به عمل آمده و رکوردهای بدست آمده در 4 آیتم گوناگون ثبت گردید.

در روز پایانی مجددا تمرینات کیوروگی پر فشار همراه با تاکتیک و تکنیک پیگیری شد.

در همین خصوص و به منظور پیگیری های بعدی در اردوهای آینده پرونده های انفرادی بازیکنان تشکیل و نتایج و رکوردهای بدست آمده در زمان برگزاری اردو برای هر نفر ثبت گردیده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده