سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با پایان مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 – ایران؛

زنان پومسه‌رو کشورمان کاپ قهرمانی جهان را بالای سر بردند/ ترکیه نایب قهرمان شد

مسابقات پومسه قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 در گروه زنان در حالی به پایان رسید که پومسه‌روهای کشورمان موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند؛ ترکیه نایب قهرمان شد و روسیه بر سکوی سومی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات پومسه قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 صبح امروز (یکشنبه – 30 آبان‌ماه) در دو بخش انفرادی (12 نفر) و تیمی (چهار تیم) با حضور ورزشکارانی از کشورهای اوکراین، ایران، ترکیه، روسیه، قزاقستان و کره جنوبی به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم ملی پومسه ناشنوایان کشورمان با کسب دو مدال طلا (تیمی و انفرادی) و 22 امتیاز توانست کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد؛ ترکیه با کسب یک مدال نقره، یک برنز (تیمی و انفرادی) و 9 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و روسیه نیز با کسب دو مدال برنز (تیمی و انفرادی) و هشت امتیاز سوم شد.

در بخش انفرادی مریم خدابنده از ایران با 14.53 امتیاز صاحب گردن آویز طلا شد؛ سی ون جئون از کره جنوبی با 14 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ داریا کراوچنکو از روسیه با 13.84 امتیاز و ترکان تکه از ترکیه با 13.80 امتیاز مشترکا عنوان سومی را بدست آوردند.

بخش تیمی نیز با قهرمانی پومسه‌روهای ایرانی (مریم خدابنده، زهرا ابراهیمی و فاطمه زارع) که موفق به کسب 13.50 امتیاز شدند، به پایان رسید؛ ترکیه (بیرسن اوذر، ترکان تکه و سمیه منوسه) با 13.37 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید. روسیه (آناستاسیا کوزنتسوا، داریا کراوچنکو و لولیا اوچینیکوا) با 13.34 امتیاز و کره‌جنوبی (لی جینیونگ، هان دایئونگ و گئون سیون) با 13.17 امتیاز مشترکا سوم شدند.

بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها///

بهترین مربی: پریسا خانی (ایران)
بهترین بازیکن: مریم خدابنده (ایران)
بهترین داور: فریبا نظم‌ده (ایران)
بهترین سرپرست: کیم هیونگ جون (کره‌جنوبی)

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده