سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با پایان مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان مردان 2021 – ایران؛

پومسه‌روهای کشورمان قهرمان جهان شدند/ روسیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند

با پایان مسابقات پومسه قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 در گروه مردان، ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز قهرمان شد؛ روسیه با یک مدال نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با یک مدال نقره سوم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات پومسه قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 مردان، عصر امروز (یکشنبه – 30 آبان‌ماه) در دو بخش انفرادی (15 نفر) و تیمی (چهار تیم) با حضور ورزشکارانی از کشورهای اکوادور، اوکراین، ایران، تایلند، ترکیه، روسیه و کره جنوبی به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم ملی پومسه ناشنوایان مردان کشورمان با کسب دو مدال طلا و یک برنز (دو انفرادی - یک تیمی) و 23 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ روسیه با کسب یک مدال نقره، یک برنز (تیمی و انفرادی) و 10 امتیاز نایب قهرمان شد و ترکیه نیز با کسب یک مدال نقره (تیمی) و هشت امتیاز به مقام سومی رسید.

در بخش انفرادی مرتضی رضاصفت از ایران با 14.16 امتیاز قهرمان جهان شد؛استپان آیوازیان از روسیه با 14.03 امتیاز به نشان نقره رسید؛ سوبین لی از کره‌جنوبی با 13.90 امتیاز و محمود اکبری از ایران با 13.70 امتیاز مشترکا عنوان سومی را بدست آوردند.

در بخش تیمی، تیم پومسه کشورمان (محمود اکبری، مرتضی رضاصفت و شاهین عیسوند) با 13.97 امتیاز بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد؛ ترکیه (حمزه اونور کورماز، یوسوف سیار کیران و نازمی بوگرا) با 13.53 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم‌های روسیه (نیکیتا الکسنکو، سورادژ دژومبائف و کنستانتین لارین) و کره‌جنوبی (مینهو چوی، سوبین لی و ونگ جون اوه) به ترتیب با 13.30 و 12.93 مشترکا سوم شدند.

بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها///

بهترین مربی: علی سلمانی (ایران)
بهترین بازیکن: مرتضی رضاصفت (ایران)
بهترین داور: پاول پوسیا (روسیه)
بهترین سرپرست: سرهات اوزترک (ترکیه)

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده