سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

امروز، آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب خوانی ویژه تکواندوکاران نوجوان

مسابقه کتاب خوانی ویژه تکواندوکاران نوجوان در رده سنی 15 تا 17 سال به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقه کتاب خوانی (کتاب هُدهُد سفید جلد 12) ویژه تکواندوکاران نوجوان (15 تا 17 سال) به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فایل Pdf کتاب هُدهُد سفید جلد 12 و سوال مربوطه را از انتهای خبر دریافت کرده و تا پایان امروز (چهارشنبه - سوم آذرماه) نسبت به ارسال پاسخ سوال اقدام کنند.

شرکت کنندگان باید پاسخ سوال مسابقه را به صورت تایپ شده با رعایت کامل موارد نگارشی و املایی و حداقل در 20 سطر نوشته و به صورت فایل Pdf به آدرس ایمیل کمیته امور فرهنگی komitefarhangi.tkd@gmail.com ارسال کنند.

نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد (روز - ماه - سال)، نام پدر، کد ملی، استان و شماره تماس مستقیم می بایست به همراه پاسخ مسابقه به آدرس ایمیل فرهنگی ارسال شود.

به 10 نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا می شود؛ همچنین نوشته های برگزیده در سایت فدراسیون بارگذاری خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده