سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: رقابت های جذابی را شاهد بودیم/ باید در هر وزن چند مدعی داشته باشیم

رییس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: قطعا کادر فنی تیم ملی از جوانانی که در رقابت های انتخابی درخشیدند حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از ایسنا؛ سید محمد پولادگر درباره ارزیابی خود از مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو که با شکست چهره های مدعی برابر جوانان همراه بود، اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوب و امیدوارکننده ای را دیدیم و نفراتی که بعضا گمنام هم بودند آمدند و جلوی ستاره ها درخشیدند. یکی از روزهایی بود که دلم بابت موفقیت های آینده قرص شد و واقعا لذت بردم. مخصوصا رقابت های فینال خیلی زیبا و جذاب بود.

رییس فدراسیون تکواندو، در پاسخ به این سوال که با توجه به درخشش تکواندوکاران جوان برابر نفرات عنوان دار، کادر فنی تیم ملی برای حضور در میادین مهم به این نفرات میدان خواهد داد یا خیر، گفت: قطعا همینطور خواهد بود. به آن ها در همین میدان انتخابی این فرصت داده شد تا بیایند و شایستگی های خود را نشان بدهند. این روند ادامه خواهد داشت و شاهد حمایت از نفرات جوان و با استعداد خواهیم بود.

وی ادامه داد: با تجربه ای که از گذشته به دست آوردیم، بنا داریم در هر وزن چند چهره جدید و پشتیبان داشته باشیم تا مجبور نشویم یک بازیکن مصدوم را با شرایط بد به مسابقات اعزام کنیم. ما باید در هر وزن چند مدعی جدی داشته باشیم و استراتژی کادر فنی نیز همین است. ما اگر در رویدادهای با گرید ۴ نتیجه لازم را بگیریم، قطعا بچه هایمان در سیستم رنکینگ قرار می گیرند و می توانیم در هر وزن چند مدعی داشته باشیم.

پولادگر درباره اینکه آیا شاهد ظهور ستاره های جدید در تکواندو بودیم یا خیر، گفت: نمی توانم بگویم در همه اوزان این اتفاق رخ داد اما معتقدم در این مسابقات جوانان خود را ثابت کردند و با این عملکرد امیدوار شدیم باز هم سکوی جهانی را پس بگیریم. اکثریت این بچه ها در رده نوجوانان سابقه داشتند و به رده بزرگسالان منتقل شده اند.

رییس فدراسیون تکواندو، در ادامه درباره درخشش بانوان تکواندوکار ایران در رقابت های عربستان که با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز همراه بود، خاطرنشان کرد: بعد از فراز و نشیب هایی که در تیم بانوان داشتیم، نیاز بود آن ها در این مسابقات حضور داشته باشند. با وجود شرایط خاص عربستان و اینکه این رویداد با گرید ۴ برای نخستین بار توسط فدراسیون جهانی برگزار می شد، بسیاری از کشورها مثل روسیه در هرروزن چند نفر را اعزام کرده بودند اما ما به خاطر شرایط اقتصادی که داشتیم، نتوانستیم تعداد بیشتری از ورزشکاران را به این مسابقات اعزام کنیم. مسابقات با حضور چهره های عنوان دار قاره ای، جهانی و حتی المپیک برگزار شد و خدا را شکر بچه ها با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز شایستگی های خودشان را نشان دادند. قطعا حضور بانوان ما در این مسابقات، محک خیلی خوبی برای آن ها در جهت کسب موفقیت های بزرگ‌تر بود.

پولادگر در پاسخ به این سوال که آیا شاهد افزایش نفرات مطرح جهان و المپیک در کادر فنی تیم ملی خواهیم بود یا خیر، خاطرنشان کرد: همین نفراتی که در کادر فنی حضور دارند چهره های مطرحی هستند. ما تاکنون به چهره های مطرح در حوزه فنی میدان دادیم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام تیم ملی امید تکواندو تشکیل می شود یا خیر، گفت: با ظهور ستاره های جدیدی که در انتخابی تیم ملی دیدیم، قطعا باید تیم امید تشکیل شود. با وجود مشکلات اقتصادی باید این تیم تشکیل شود و این کار را انجام خواهیم داد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده