سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم استقبال از زهرا شیدایی مدال آور مازندرانی برگزار شد

مراسم استقبال از زهرا شیدایی مدال آور طلایی تیم تکواندو ایران در اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان با حضور مسئولین استان، شهری و ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، مراسم استقبال از زهرا شیدایی مدال آور طلایی اولین دوره رقابتهای قهرمانی جهان بانوان با حضور حسین بریمانی معاون امور ورزش و قهرمانی، مریم فرجی رییس اداره ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، فیض الله نفجم رییس، محبوبه محمدنژاد  نایب رییس، مریم کیومرثی مشاور هیات تکواندو استان مازندران و مسعود اتقایی سرپرست اداره ورزش شهرستان جویبار، سبحان ولی زاده، رضا عرب و علی رسولی روسا هیاتهای شهرستان جویبار، ساری و نکا، ورزشکاران و خانواده بزرگ تکواندو استان و شهرستان جویبار روز دوشنبه - 8 آذر ماه در سالن حاجی زاده برگزار شد.

در این مراسم بریمانی معاون ورزش قهرمانی اداره کل استان ضمن ابراز خرسندی از فخرآفرینی بانو تکواندوکار بیان کرد، تکواندو استان با حضور فیض اله نفجم مجددا جان دوباره یافته و در این چند روز اتفاقات خوب از مدال آوری ها و ورود به اردو تیم ملی از این خانواده می شنویم که امیدواریم ادامه یابد تا در بزرگترین آوردگاه المپیکی شاهد درخشش تکواندوکاران استان باشیم.

در ادامه فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان، ضمن تبریک به خانواده بزرگ تکواندو مازندران بیان کرد: شیدایی با کسب این مدال اولین قدم برای ورزش حرفه ای در ۲ سال و نیم پیش رو را برداشته تا ما را به داشتن نمایندگانی در المپیک امیدوار کند.

با وجود ۲ سال گذشته سخت به همراه تعطیلی باشگاه ها بخاطر بیماری کرونا، خداراشکر که در این مدت در بخش مردان و زنان عملکرد چشمگیری داشتیم قطعا در مسابقات جهانی پیش رو تکواندوکاران شایسته مازندرانی حضور خواهند داشت و باز هم افتخارآفرینی خواهند کرد.

نفجم در ادامه از تمامی مربیانی که در مدت اخیر تکواندوکاران را در مسابقات جام فجر، آزاد آسیا، آزاد کشوری و انتخابی های ورود به ارد تیم ملی همراهی و حمایت کردند تشکر و قدردانی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده