سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ملی پوش البرزی؛

اسماعیلی: با کسب تجربه در میادین بین المللی برای خوش رنگ ترین مدال جهانی خواهم جنگید

زینب اسماعیلی بازیکن وزن 73+ از چگونگی روند و سطح فنی رقابت های آزاد جهانی ریاض سخن به میان آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، زینب اسماعیلی بازیکن ملی پوش استان البرز در وزن 73+ به عنوان نماینده کشورمان در رقابتهای  آزاد قهرمانی جهان شرکت و در در رقابت با حریف قدرتمند روسی از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

هوگوپوش شایسته االبرزی که سابقه حضور در چندین رویداد بین المللی را دارد گفت: سطح فنی این رقابت ها بسیار بالا بود به صورتی که در وزنی که روی شیاپ جانگ رفتم نفر اول رنکینگ المپیک حضور داشت.

اسماعیلی افزود: مبارزه با حریف روسی تجربه خوبی بود با وجود شکست از حریفم به این مهم اطمینان دارم با شناخت نقاط قوت و ضعف حریف می توان در رقابتهای بعدی  وی را شکست دهم و در برابر این تکواندوکار روسی حریف دست و پا بسته ای نباشم.

نماینده کشورمان در وزن 73+ ادامه داد: حضور در این رقابتها نیاز به سطح فنی بالایی دارد و داشتن روحیه و اعتماد به نفس لازم یکی از فاکتورهای اصلی رقابت در شیهاپ جانگ میادین بزرگ است، قطعا  بر روی این مهم کار خواهم کرد و فعل خواستن را به معنای واقعی صرف خواهم کرد.

اسماعیلی خاطر نشان ساخت: قبل از مسابقات جهانی اعزام به تورنمنت آزاد جهانی تجربه بسیار عالی و بی نظیری بود، زیرا در مرحله گذشته که به تورنمنت ترکیه اعزام شدم بهترین های جهان حضور نداشتند.

وی تصریح کرد: انشالله با تجاربی که در میادین قبلی بدست آوردم تلاش خود را خواهم کرد با تمام قوا در میدان قهرمانی جهان خوش رنگ ترین مدال را کسب نماییم، قطعا این مهم دور از دسترس نیست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده