سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ملی پوش البرزی؛

میرنوراللهی: از تجارب مسابقات ریاض در رقابتهای آتی استفاده خواهم کرد

نرگس میرنوراللهی به عنوان نماینده کشورمان در رقابتهای آزاد جهانی شرکت کرد و در دومین دور از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، نرگس میرنورالهی بازیکن وزن 62- کیلوگرم البرزی به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ریاض شرکت کرد .

نوراللهی که  اولین حضور خود را  در رده جوانان و بزرگسالان تجربه می کرد در  دور اول رقابت ها حریف قدرتمند مراکشی را شکست داد اما در مرحله بعد نتیجه را واگذار کرد.

بازیکن وزن 62- کشورمان در این خصوص گفت: با توجه به اینکه مسابقات آزاد جهانی دارای امتیاز رنکینگ بود باعث شد تا بهترین های جهان  پا به شیاپ جانگ بگذارند و این مهم باعث شده بود تا  سطح فنی مسابقات بسیار بالا باشد، بنا به همین دلیل قرعه های سنگینی در این وزن نصیب من شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه حریف اول را با شکست بدرقه کردم اما در مقابل حریف برزیلی که مقام نائب قهرمانی را در کارنامه خود داشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رویداد شد نتیجه را واگذار کردم.

میر نوراللهی که تجربه حضور در رقابهای نوجوانان در تورنمنت های بین المللی را داشت ادامه داد: این رقابتها تجربه بسیار خوبی برایم بود و سعی میکنم در میادین دیگر با کمک کادر فنی از تجاربم  بهره لازم را ببرم و بهترین نتیجه را بگیرم.

 نرگس  میر نوراللهی در پایان گفت: با توجه به سهمیه موجود در دور اول رقابتهای انتخابی حضور ندارم و در مرحله دوم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در رقابتهای جهانی خواهم جنگید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده