سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازیکن البرزی عضو تیم ملی؛

ابراهیمی: با شکست المپین نامدار کشورمان افتخار عضویت تیم ملی را کسب کردم

طوفان ابراهیمی بازیکن وزن 63- کیلوگرم استان البرز پس از حضور موفق در مسابقات انتخابی ملی موفق شد به اردوی تیم ملی کشورمان راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، پس از برگزاری مسابقات مرحله اول و دوم انتخابی ملی طوفان ابراهیمی هوگوپوش البرزی به عنوان یکی از پدیده های این رقابتها حاضر شد و با شکست قهرمان المپین کشورمان اعتماد کادر فنی را برای عضویت در تیم ملی کشورمان جلب کرد.

ابراهیمی که هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر میبرد از 12 سالگی تکواندو را زیر نظر سید حسین میرزایی آغاز و اولین حضور خود در لیگ کشور نوجوانان را چهار سال بعد از حضور در رشته تکواندو تجربه کرد و تا پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان پیش رفت، وی در سال پیش نیز با شرکت در لیگ نوجوانان کشور تجارب ارزنده ای را کسب کرد.

وی در این خصوص گفت: در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در سال جاری بعد از دو برد متوالی مقابل قهرمان جهان و المپین تیم ملی قرار گرفتم و موفق به پیروزی با اختلاف در برابر این حریف نامدار شدم.

ابراهیمی افزود: این مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار و همه رقابت‌ها سخت و نفس گیر بود برای رسیدن به این مرحله با پشت سر گذاشتن رقابتهای  بین المللی جام فجر و مسابقات مذکور مجوز ورود به اردوی تیم ملی کشور را دریافت کردم.

بازیکن وزن 63- کیلوگرم تصریح کرد: امیدوارم با کمک کادر فنی تیم ملی  و کسب تجربه از اساتید بزرگ آقایان عسکری و معتمد که از قهرمانان جهان و المپیک سال‌های گذشته ایران هستند افتخار احراز مدال المپیک را کسب نمایم.

بازیکن البرزی تیم ملی افزود: در حال حاضر با روزی دو جلسه تمرین زیر نظر کادر فنی متخصص و دلسوز تیم ملی با تمرکز در راستای حفظ سطح آمادگی فنی و جسمی در راستای اجرای اهداف کادر فنی در خدمت تیم هستیم.

وی در پایان گفت: از مسئولین هیئت تکواندو استان البرز به ویژه ریاست هیات که در این مسیر از بنده حمایت کردند  تشکر و قدردانی می نمایم، امیدوارم با حمایت های همه عزیزان در تکواندو استان باعث افتخار آفرینی برای خانواده  بزرگ تکواندو البرز گردم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده