سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم اختتامیه دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو؛

صالحی امیری: حضور در مجموعه تکواندو به من احساس غرور و نشاط می‌دهد/ تکواندو ایران در دنیا سرآمد است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در ارزیابی سال گذشته کمیته ملی المپیک، تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی قرار گرفت؛ حمایت همه جانبه از این رشته جزء اولویت‌های ماست و مطمئن باشید همیشه در کنار تکواندو می‌مانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو به میزبانی کشورمان، عصر امروز (یکشنبه – 14 آذرماه) با حضور دکتر رضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و "یون یونگ سون" رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو گفت: پنجمین دوره بین‌المللی تکواندو با وجود همه سختی‌ها و پیگیری‌هایی که برای اخذ میزبانی داشتیم، به پایان رسید‌. فدراسیون تکواندو ایران از سال 1392 که مرکز آکادمی کوکی‌وان موافقت کرد تا دوره‌های بین‌المللی به میزبانی کشورهای محدودی برگزار شود، توانست جواز برگزاری به میزبانی کشورمان را بدست آورد و با این دوره تاکنون 747 مربی توانستند به درجه بین‌المللی ارتقاء پیدا کنند که علاوه برا افزایش دانش مربیان، این مهم در توسعه تکواندو نقش به سزایی دارند.

وی افزود: برگزاری این دوره کمک بزرگی به مربیان کشورمان بود چراکه با میزبانی ایران هزینه حضور آنها را به صورت قابل توجهی کاهش دادیم.

پولادگر در ادامه گفت: انشاءالله با دانشی که در این دوره کسب کردید به پیشرفت خانواده بزرگ تکواندو کمک کنید و به منظور توسعه این رشته در مناطق محروم یار و یاور فدراسیون باشید‌؛ امیدوارم همچنان بدرخشید و سفیرانی برای تکواندو ایران در اقصی نقاط میهن عزیزمان باشید.

سپس "یون یونگ سون" رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان گفت: به همه شما که توانستید این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید، تبریک می‌گویم و امیدوارم با فرصت فراهم شده بتوانید از اساتید بزرگ تکواندو باشید. باور دارم این دوره در توسعه دانش تکواندو شما موثر بوده و علم، دانش و سطح فنی تکنیکی خود را افزایش داده‌اید.

وی در ادامه گفت: تمامی کسانی که این روره را با موفقیت گذرانده‌اند به عنوان اساتید تکواندو در جهان شناخته می‌شوند. خانواده بزرگ تکواندو ایران، پایان این دوره به عنوان اتمام کار نیست و شروعی تازه است تا بتوانید در راستای گسترش تکواندو گام بردارید و امیدوارم خاطره‌ای خوب از این دوره را در ذهن داشته باشید‌.

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در مراسم اختامیه این دوره گفت: حضور در مجموعه تکواندو به من احساس غرور و نشاط می‌دهد؛ این رشته مقتدر و سربلند به سمت قله‌های افتخار در حال حرکت است و باید به رییس سخت‌کوش و اخلاق مدار این مجموعه تبریک و خسته نباشید، بگویم.

وی در ادامه گفت: در سفری که برای مجمع انتخاباتی کمیته بین‌المللی المپیک به یونان داشتم با رییس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار کردم و خدا را شکر هم اکنون فرصتی دست داد تا خبر‌های خوبی که شنیدم را در به شما منتقل کنم. در این دیدار از دکتر "چو" در خصوص تکواندو ایران سوال کردم که ایشان اعلام کرد، تکواندو ایران در دنیا سرآمد است و پولادگر مدیریتی بسیار موفق دارد؛ ایشان با اشاره به عدم نتیجه گیری ایران در المپیک توکیو گفت، کره‌جنوبی هم در این رویداد شرایط مشابهی را داشت و با یک رویداد نمی‌تواند عملکرد یک فدراسیون را ارزیابی کرد و تکواندو ایران در مسیر جهش قرار گرفته است. در توکیو دو کشور نوظهور صاحب سکو شدند که اصلا این موضوع پیش‌بینی‌ نمی‌شد اما از ایران و کره‌جنوبی از کسب مدال بازماند که این امر از نظر من طبیعی است.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: تکواندو ایران در آسیا و جهان نقش والایی دارد و از زیر ساخت‌های محکمی برخوردار است که یکی از شواهد آن هم حضور هم اکنون شما در این دوره بین‌المللی است.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: در ارزیابی سال گذشته کمیته ملی المپیک، تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی قرار گرفت؛ حمایت همه جانبه از این رشته جزء اولویت‌های ماست و مطمئن باشید همیشه در کنار تکواندو می‌مانیم.

وی تصریح کرد: پولادگر، همکارانش و تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان در میان رشته‌ها سرآمد هستند و در ایران، آسیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و در رویدادهای پیش‌رو جهش ویژه ای خواهد داشت و چراغ تکواندو ایران زمین را روشن می‌کند.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تکواندو مسیر درخشش دوباره خود را پیدا کرده و قدم به قدم جلو می‌رود و تا فتح قله‌های المپیک 2024 که همگی شاهد هستند بر سکوی می‌ایستد و پرچم ایران توسط تکواندو به اهتزاز در می‌آید. مطمئن باشید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در کنار شما خواهند بود.

پنجمین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو به میزبانی کشورمان با حضور 155 مربی برگزار شد؛ پیش از این  نیز چهار دوره مربیگری بین‌المللی، بهمن‌ماه سال 1392، مهرماه سال 1395، اسفندماه سال 1396 و اسفندماه 1397  توسط فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده