سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل انجام شد؛

آیین اعطای کمربند مشکی دان هشت به تکواندوکار اردبیلی

آیین اعطای کمربند مشکی دان هشت به تکواندوکار اردبیلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رئیس هیات تکواندو در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، آیین اعطای کمربند مشکی دان هشت به سعید مجتهدی تکواندوکار اردبیلی با حضور آیت الله سید حسن عاملی نمینده ولی فقیه در استان و تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.

 لزوم فراهم شدن فضای تربیتی سالم در باشگاه های ورزشی

نماینده ولی فقیه در استان در این آیین به لزوم فراهم شدن فضای تربیتی سالم در باشگاه های ورزشی پرداخت و گفت: فضای باشگاه های ورزشی در جامعه باید به گونه ای سالم و معنوی باشد تا والدین بتوانند با خیال راحت فرزندان خود را به محیط های ورزشی بفرستند.

وی از کمبود برگزاری مسابقات ملی در استان اردبیل انتقاد کرد و گفت: رشته ورزشی تکواندو که طرفداران خوبی بین جوانان برخوردار است به فکر برگزاری رویدادهای ملی در سطوح مختلف باشد تا بتوانیم شاهد حضور جوانان و قهرمانان اردبیلی در میادین بزرگ ملی، منطقه ای و جهانی باشیم.

سعید مجتهدی دارنده کمربند مشکی دان هشت تکواندو نیز در این دیدار به تشریح عملکرد خود طی مدت قهرمانی پرداخت و با بیان اینکه اواخر سال 57 وارد رشته تکواندو شده است، گفت: اولین کمربند تکواندوی خود را در دوران داور فلاح از اساتید تکواندو استان اردبیل در سال 58 دریافت کرده است.

وی به اساتید خود نیز اشاره کرد و گفت: پس از یادگیری فنون اولیه تکواندو، تحت تعالیم استاد عوض خوشروزی بنیانگذار تکواندو استان اردبیل پله های پیشرفت و تکامل در تکواندو را طی کرده است.

این تکواندوکار اردبیلی به سوابق قهرمانی خود نیز اشاره کرد و گفت: کسب عنوان قهرمانی در رده های مختلف سنی در کشور و حضور در مسابقات ارتش های جهان(سیزم) از جمله افتخارات من در دوران جوانی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده