سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حق شناس: در رقابت‌های جهانی با جان و دل جنگیدم/ خدا مزد سختی‌هایم را با مدال طلا داد

قهرمان پاراتکواندو جهان گفت: در مبارزه اول برابر نماینده ترکیه از ناحیه زانوی چپ آسیب شدید دیدم؛ این آسیب به شکلی بود که زانوی من بین مبارزات خالی می‌کرد، در طول رقابت‌ها خیلی درد کشیدم اما با این حال با جان و دل جنگیدم و خدا مزد سختی‌هایم را به بهترین شکل داد.

حامد حق شناس پاراتکواندو وزن 80+ کیلوگرم (K44) موفق شد اولین مدال طلای جهان خود را ترکیه کسب کند؛ وی در‌گفت‌و‌‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است و تکواندوکاران خوبی از سراسر دنیا در آن حضور داشتند. من در مرحله یک‌چهارم توانستم نماینده آمریکا که در رنکینگ دو فدراسیون جهانی قرار دارد را شکست دهم و در فینال هم نایب قهرمان پارالمپیک توکیو را از پیش رو برداشتم تا به مدال ارزشمند طلای جهان برسم.

وی افزود: خدا را شکر توانستم در نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، بر سکوی اولی بایستم و می‌توان گفت مهم ترین مدال قبل از بازی‌های پارالمپیک پاریس است چراکه از امتیاز بالایی برخوردار است، من با کسب این نشان توانستم 140 امتیاز به رنکینگ پارالمپیکی خود اضافه کنم و این امتیاز به صعود من در رتبه بندی فدراسیون جهانی کمک قابل توجهی می‌کند.

حق‌شناس با اشاره به عملکردش در این رقابت‌ها گفت: از خودم توقع بیشتری داشتم و خیلی راحت‌تر باید برنده این مسابقات می‌شدم اما متاسفانه در مبارزه اول برابر نماینده ترکیه از ناحیه زانوی چپ آسیب شدید دیدم؛ این آسیب به شکلی بود که زانوی من بین مبارزات خالی می‌کرد، در طول رقابت‌ها خیلی درد کشیدم اما با این حال با جان و دل جنگیدم و خدا مزد سختی‌هایم را به بهترین شکل داد تا پیش مردم کشورم سربلند شوم و بتوانم ذره‌ای دل آنها را شاد کنم.

قهرمان جهان گفت: از کادرفنی، پزشک تیم‌ملی، رییس فدراسیون تکواندو، خانواده و هم‌تیمی‌هایم بسیار تشکر می‌کنم که من را در کسب این افتخار کمک کردند و انشالله در مسابقات آتی بتوانم دل مردم را شاد کنم و به پارالمپیک پاریس راه پیدا کنم و جزء مدالیست‌های ایران باشم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده