سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندوکار البرز؛

همتی: تمرینات ذهنی - تکنیکی نقش فوق العاده ای در کسب بهترین نتایج دارد

کیمیا همتی بازیکن جوان استان البرز با گریزی بر افتخارات کسب شده خود در میادین بین المللی از برنامه های آتی خود برای حضوری موفق در عرصه ورزش گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، کیمیا همتی بازیکن جوان و خوش آتیه البرزی که از دوران نوجوانی به اردوی های تیم ملی راه یافت با کسب مدال نقره مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین خیلی زود جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کرد، وی با گریزی بر چگونگی روند پیشرفت و افتخار آفرینی های خود گفت: در سال جاری نیز به همراه تیم ملی در مسابقات تیمی میکس المپیک توکیو2021 که به صورت آزمایشی برگزار می شد، شرکت و موفق به اخذ مدال نقره شدم.

وی که به صورت معمول در وزن ششم مبارزه می کند افزود: در حال حاضر تمرینات فنی و بدن سازی خود را برای آمادگی به منظور شرکت در مسابقات انتخابی ملی، اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان به صورت منسجم و منظم انجام می دهم تا در رقابت های آتی که در چهارم دی ماه سال جاری برگزار می گردد و مجددا افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشم.

همتی تصریح کرد: علاوه بر تمرینات فنی و جسمی تمرکز ویژه ای بر روی تمرینات ذهنی دارم زیرا به نظرم نود درصد این مسیر تمرینات و آمادگی ذهنی است و دارای اهمیت فوق العاده ای است و این مهم بر عملکرد جسمی انسان در زمین مسابقه تاثیر دو چندان دارد. در ورزش حرفه ای برای خود چشم اندازی تعریف کردم و برنامه دارم سبک مبارزه خود را تغییر و از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی گسترش و از فنون بیشتری استفاده نمایم، همانطور که در مطالب فوق گفتم از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را برای اجرای تکنیک داشته باشم و به دستور کوچ خود برای بهره وری لازم و کسب بهترین نتیجه از سبک مبارزه ای استفاده کنم که پیشتر از لحاظ جسمی و ذهنی روی آن کار کرده باشم.

بازیکن وزن ششم با اشاره به برگزاری قریب الوقوع لیگ گفت: در سال جاری طی قراردادی که با تیم فتح در البرز دارم در خدمت این تیم خواهم بود، در سال گذشته بنا به آسیبی که داشتم نتوانستم همه توانم را برای کسب نتیجه بگذارم و تعداد محدودی از مبارزات را روی شیاپ جانگ رفتم، در سال جاری به امید خدا می خواهم با قدرت تمام در این رقابت ها حاضر شوم و در هر راند بازی همه  اشکالات موجود در نحوه بازی خود را دربیارم و سعی در برطرف کردن آن داشته باشم.

همتی گفت: خوشبختانه برگزاری لیگ طی چندین هفته باعث می شود با علم و آگاهی بر کاستی های خویش در دوره های بعدی با قدرت و بدون نقص بر روی زمین مسابقه حاضر شویم و این مهم عین پیروزی محسوب میگردد که هر روز بهتر از دیروز باشیم.

وی گفت: از همه مسئولین و دست اندرکاران ورزش میخواهم تا با حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران خصوصا ورزش بانوان ما را در رسیدن به اهداف متعالی  یاری دهند  تا بدون دغدغه مالی و در اختیار داشتن بهترین امکانات از لحاظ تغذیه و ورزشی بهترنین راندمان را داشته باشیم.

همتی با تقدیر از زحمات اساتید پایه و ملی و مسئولینی که وی را طی سالیان جاری حمایت کردند گفت: امیدوارم با همت همواره به خود واقعی نزدیک شویم و هیچ گاه کلمه  ای کاش را به زبان نیاوریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده