سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نفر اول مسابقات قرآنی تکواندو نوجوانان آذربایجان شرقی؛

زینالی: کلام وحی به من تواضع‌، عشق و فروتنی را القا کرد

نفر اول مسابقات قرآنی تکواندو نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: کلام وحی به من تواضع‌، عشق و فروتنی را القا کرد که زندگی را به طور حقیقی تجربه کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو آذربایجان شرقی، امین زینالی نفر اول مسابقات قرآنی تکواندو نوجوانان استان اظهار داشت: از ۱۶ سالگی تکواندو را آغاز کرده‌ام و تنها مربی‌ام استاد شریفی بوده‌اند و فنون این رشته رزمی را از ایشان فرا گرفتم.

وی گفت: از طریق راهنمایی‌های معلم‌ خود در دبستان به سمت کلاس‌های قرآنی رفتم و الان تقریبا ۸ سال است که به صورت حرفه‌ای قرائت و ترتیل و اذان کار می‌کنم بخشی از قرآن را هم حفظ کرده‌ام.

قهرمان قرآنی تکواندو در مسابقات نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: قرآن دریای معنویت بود و چیزی بود که در زندگی مرا به سمت نور حقیقی برد و از ظلمت‌هایی که گاهی دچارشان بودم، آگاهم ساخت.

وی افزود: کلام قرآن مرا آگاه ساخت که در این جهان من در مقابل خداوند حتی ذره‌ای ناچیز بیش نیستم از این رو این کلام وحی به من تواضع‌، عشق‌ و فروتنی ‌القا نمود که زندگی را به طور حقیقی تجربه کردم و این تجربه می‌تواند بهترین و زیباترین هدیه‌ای باشد که خداوند به من داده است.

امین زینالی در خاتمه گفت: خدا رو شکر در این مسابقات مقام کسب را کردم امیدوارم که با تلاش بیشتر در مسابقات تکواندو، بتوانم مقام‌های بهتری را هم کسب کرده و به مسابقات کشوری هم راه یابم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده