سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پرمدال‌آورترین پومسه‌رو آذربایجان‌شرقی؛

درویش: رویاهایم را در تکواندو محقق می‌کنم

در مسابقات پومسه انتخابی استان آذربایجان‌شرقی، درویش بیشترین مدال را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، محمدحسین درویش در مسابقات انتخابی پومسه استان با کسب 3 مدال، عنوان پرمدال‌ترین تکواندوکار این مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی گفت: ‌متولد سال ۸۱ و دارای کمربند مشکی دان دو هستم و در مورد شروع‌ام در تکواندو باید بگویم ‌۱۵ ساله بودم که با مشاوره دوستم که نزد استاد شعبانی تکواندو کار می‌کرد، به محل باشگاه وی رفته و ‌از اون روز شاگرد استاد شعبانی و استاد مولایی شدم ‌و هر روز شکر می‌کنم که شاگرد این اساتید شده و فنون این رشته را زیر نظر آنها آموزش دیدم.

درویش افزود: بارز‌ترین ویژگی استاد شعبانی که وی را استاد نمونه تبدیل کرده فعالیت ایشان در بخش‌های مختلف تکواندو یعنی کیوروگی، هانمادانگ و پومسه است و ما در تمامی این سه بخش فعالیت می‌کنیم.

تکواندوکار تبریزی بیان داشت: خدا را شکر با تلاش‌های استادم و آموزش‌های فوق‌العاده ایشان و تلاش خودم ‌‌در هانمادانگ و کیوروگی و پومسه مدال دارم و اولین مقام من در بخش هانمادانگ با سه مدال به دست آمد و بعد از آن توانستم در اولین مسابقه کیوروگی در بخش سبز آبی عنوان طلا و فنی‌ترین مبارز را کسب کنم. بعد مسابقات کیوروگی اولین لیگ پومسه تبریز شد که در آن مسابقات هم به مدال دست یافتم. بعد از چند سال دوری از مسابقات به خاطر کرونا، مسابقه پومسه انتخابی استان برگزار شد و برای اولین بار پومسه ابداعی هم در این مسابقات برگزار شد ما از ۳ سال قبل برای پومسه ابداعی تمرین داشتیم که بخاطر کرونا متوقف شده بود و در روز مسابقه تلاش‌های استادمان رو بی‌نتیجه نگذاشته و دومدال طلا و یک نقره بدست آوردم.

درویش گفت: سطح مسابقات خوب بود، درحالی که اولین بار پومسه ابداعی هم برگزار می‌شد. پومسه ابداعی ترکیب پومسه استاندار و حرکات آکروباتیک و ضربات نمایشی است به نوعی می‌توان گفت بالاترین سطح پومسه بوده و در همه بخش‌های آکروبات، ضربات نمایشی و پومسه استاندارد به صورت تخصصی کار شده است.

 وی تصریح کرد: استاد ما همیشه یک حرفی دارند که ‌‌یا به کاری اقدام نکن، ولی وقتی اقدام کردی سعی کن بهترین اجرا رو داشته باشی، برای همین همیشه برای افتخار آفرینی به میدان می‌روم و خداروشکر تو این مسابقات‌ توانستم بهترین باشم و انشالله هدف اصلی‌ام تیم ملی و قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی و حتی المپیک است.

وی بیان کرد: غیر ممکن در دنیا نیست چون می‌دانم این دنیا آینه باورهای ماست و به هرچیزی که باور داشته باشیم به آن می‌رسیم و درکنار باور و تلاشم یک پشتوانه قوی دارم که مطمنم با آموزش‌های فوق‌العادش ‌به جاهای بزرگی می‌رسم.

و کلام آخر اینکه خدارو شکر می‌کنم که با استاد شعبانی و استاد مولایی آشنا شدم، استاد ما فقط یک‌ استاد نیست بلکه صمیمی‌ترین دوست ماهم هست و از طرف خودم و همه هم باشگاهی‌هایم از اساتید تشکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با کمک استادمان، رویاهایمان به واقعیت تبدیل کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده