سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تعیین لوکیشن افتتاحیه بازی های المپیک 2024

پاریس 2024 اعلام کرده است که محل رودخانه سن به عنوان لوکیشن برگزاری مراسم افتتاحیه بازی های المپیک عمل می کند و ورزشکاران در طول این نمایش با قایق در مسیری شش کیلومتری حرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس 2024، تونی استنگوئه، پیشنهاد رودخانه سن برای میزبانی مراسم افتتاحیه مرکز شهر در ماه مارس در حال بررسی است. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که هیئت رئیسه پاریس 2024 و کمیته بین المللی المپیک (IOC) این لوکیشن را تأیید کرده اند.

قهرمان سه دوره المپیک گفت: با تخمین‌ها به منظور پیش‌بینی 10 برابری حضور تماشاگران بیشتر از محیط معمولی استادیوم، هدف این است که مراسم افتتاحیه برای همه بازتر شود تا همگی بتوانند این رویداد را تماشا کنند.

پاریس 2024 می گوید که هزاران تماشاگر می توانند به طور رایگان در مراسم افتتاحیه شرکت کنند، در حالی که مناطق دارای بلیت نیز فعال خواهند بود. انتظار می رود حدود 600 هزار نفر در پایتخت این مراسم را تماشا کنند. سازمان دهندگان می گویند که رود سن بعنوان "باند فرودگاهی برای ورزشکاران" و هیئت هایی که قرار است با حدود 170 قایق در پایین رودخانه سفر کنند؛ خواهد بود این مسیر از منطقه  Pont d'Austerlitz، پلی که در نزدیکی کتابخانه ملی فرانسه قرار دارد، آغاز خواهد شد. Pont d'Iéna رویداد مسیر را با پلی در کنار برج ایفل نشان می دهد.

باغ‌های تروکادرو میزبان بخش پایانی مراسم افتتاحیه خواهد بود. استنگوئه اعلام کرد که مسیر شش کیلومتری امکان غوطه ور شدن کامل در پاریس را فراهم می کند و بناهای دیدنی از جمله کلیسای نوتردام، موزه لوور و میدان کنکورد را در خود جای داده است.

رئیس پاریس 2024 گفت: این مکان به برگزارکنندگان اجازه می‌دهد تا پس‌زمینه موجود پایتخت را با خلاقیت‌های مدرن ترکیب نمایند، و اظهارداشت که این مفهوم «پتانسیل نامحدودی» را برای بروز هنری فراهم می نماید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده