سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندوکار نوجوان البرزی؛

ولی زاده: میخواهم بالاترین قله های افتخار را در ورزش فتح کنم

نسترن ولی زاده بازیکن نوجوان البرزی با کسب مجوز در مرحله دوم مسابقات انتخابی ملی شرکت می‌کند و امیدوار است با کسب فرصت شایستگی های خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اثبات کند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، نسترن ولی زاده از نوجوانان فنی و خوش آتیه البرزی است که همواره  روی زمین مسابقات شایستگی های خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به اثبات رسانده است.

وی که به عنوان بازیکن در وزن چهارم مجوز شرکت در دور دوم رقابت‌های انتخابی ملی را بدست آورده است، پس از ثبت نام در مسابقات گفت: خدا را شاکرم که موقعیت حضور بنده بر روی شیاپچانگ انتخابی مهیا شده است و امیدوارم در اولین سال حضورم در رده سنی جوانان و بزرگسالان بتوانم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم و نماینده شایسته ای برای استان تکواندو خیز البرز باشم.

ولی زاده که عناوین مختلف رقابت های قهرمانی کشور در رده نونهالان و نوجوانان و مدال نقره رقابت‌های آسیایی را در کارنامه افتخارات خود دارد، افزود: همواره با ترسیم چشم اندازی روشن تمام تلاش خود را می‌کنم تا بالاترین  قله های افتخار در حیطه ورزش را فتح کنم.

این بازیکن در ادامه گفت: از هفت سالگی تکواندو را آغاز و در حال حاضر نیز زیر نظر مربی دلسوزم خانم کریمی از قهرمانان اسبق تیم ملی به صورت حرفه ای دنبال می‌کنم، با لطف و عنایت الهی در 14 سالگی  و اولین حضورم در مسابقات برون مرزی به عنوان کم سن ترین بازیکن نسبت به بقیه اعضا تیم موفق به کسب نشان نقره رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شدم.

هوگوپوش وزن چهار تصریح کرد: همه همت و تلاشم را خواهم گذاشت تا به افتخار قهرمانی جهان و المپیک نائل آیم، در این مسیر امیدوارم کادر فنی تیم ملی با اعتماد به بنده این فرصت را در اختیار بگذارند تا بتوانم خود را ثابت کنم.

وی در پایان با قدردانی از مسئولین هیات تکواندو استان البرز به ویژه رییس هیات گفت: خواهشمندم هیچ گونه حمایتی را برای پیشرفت تکواندو خصوصا در بخش بانوان دریغ نکنند تا بنده ودیگر دختران با استعداد استان انگیزه ای مضائف  برای اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده