سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پومسه رو استان البرز؛

طولابی: تاکنون 70 مدال رنگارنگ در رقابت های مختلف بدست آورده ام

جواد طولابی در مسابقات قهرمانی پومسه آنلاین جهانی موفق به کسب نشان برنز شد و قصد دارد با ممارست و تمرین کلکسیون افتخارت خود را تکمیل نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز؛ جواد طولابی  از مربیان، داوران استان که علاوه بر فعالیت در این دو عرصه در دنیای قهرمانی نیز فعال است و طی چندین سال اخیر موفق به کسب عناوین مختلف در سطح استانی، کشوری و بین المللی شده است که تاکنون شمار مدال های وی را به 70 رسانده است.

طولابی با گریزی بر وضعیت فعلی خود در دنیای ورزش حرفه ای  و مربیگری گفت: تا کنون موفق به اخذ 17 مدال رنگارنگ  در رقابتهای قهرمانی کشور، لیگ های کشوری ،انتخابی ملی و آنلاین جهانی شده ام.

وی که طی دو ماه اخیر موفق به کسب دو عنوان در رقابتهای برون مرزی جهانی شده است افزود: به لطف خداوند و تلاش های شبانه روزی  در مسابقات قهرمانی پومسه جهان که به صورت آزاد شرکت کرده بودم موفق به اخذ مدال برنز گردیدم.

طولابی  ادامه داد:  مسابقات قهرمانی پومسه جهان به صورت آنلاین در مرحله اول با حضور 30نفر شرکت کننده از سراسر جهان در رده سنی بنده 31 تا 40 سال برگزار و طی برگزاری سه مرحله  و شکست نماینده کشور کره صاحب نشان برنز شدم.

تکواندوکار البرزی تصریح کرد: بنده جز اولین نفراتی از استان البرز بودم که خوشبختانه موفق به اخذ مدال در بخش استاندارد انفرادی  مسابقات جهانی شدم ،بنا دارم با تمرین و ممارست بار دیگر از سکوهای قهرمانی  بالا بروم.

این بازیکن خاطر نشان ساخت: در مسابقات بین المللی جام پایتخت که با حضور ۳۵ نفر از ۳۰کشور جهان برگزار شد نیز توانستم با اقتدار مقام اول و مدال خوش رنگ طلا را کسب نمایم.

وی در پایان با قدرانی از  حمایت های مسئولین هیات تکواندو استان گفت: امیدوارم در رویدادهای بعدی نیز بهترین عملکرد را ارائه دهم و افتخارات استان تکواندو خیز البرز را بیشتر کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده