سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قم لیگ برتری شد

رئیس هیات تکواندو قم از حضور تکواندوکاران استان در دوره جدید بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو قم؛ محمد جمشیدیرییس هیات تکواندو قم، اظهار کرد: کامران و کیوان کاظمی دو برادر هوگوپوش تکواندو استان در قالب تیم لوازم خانگی کن به ترتیب در وزن سوم منهای ۶۳ کیلوگرم و وزن چهارم منهای ۶۸ کیلوگرم در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو به مصاف رقبای خود می‌روند.

وی با بیان اینکه این دو تکواندوکار از نخبه‌های قم در این رشته ورزشی به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج‌فارس با شرکت ۱۱ تیم از امروز با حضور چهره‌های شاخص این رشته در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس هیات تکواندو استان قم در ادامه از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره ۲۶۶ ارتقاء کمربند قرمز، پوم و دان یک، پوم و مشکی دان ۲ این رشته خبر داد و اضافه کرد: این دوره در هر دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر کمیته آزمون هیات قم برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام آن تا ۱۸ دی و زمان برگزاری آن جمعه ۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین از برگزاری رقابت‌های بخش دختران این رشته در قم خبر داد و افزود: مسابقات انتخابی خردسالان و نونهالان تکواندو قم در گروه بخش دختران به منظور شناخت نفرات برتر و تشکیل تیم منتخب قم برای حضور در رقابت‌های کشوری سال ۱۴۰۱ به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

جمشیدی در پایان از حضور داور بین‌المللی این رشته در دوره دانش‌افزایی داوری تکواندو خبر داد و یادآور شد: این دوره به شکل غیرحضوری و آنلاین از سوی فدراسیون جهانی تکواندو برای هماهنگی و آشنایی با آخرین تغییرات شیوه داوری کیوروگی برگزار شد که سیدجواد حسینی داور بین‌المللی تکواندو قم در آن حضور داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده