سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هوگوپوش البرزی,

حسینی: از تجارب و راهنمایی های کادر فنی و اعضا تیم ملی نهایت استفاده را می برم

امید حسینی بازیکن البرز که در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برد از وضعیت فعلی و مدال های گوناگون خود در میادین مختلف سخن می گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سید امید حسینی قهرمان البرزی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی  بسر می برد از اهداف و برنامه هایش در ورزش حرفه ای تکواندو می گوید.

امید حسینی بازیکن وزن 74- پنجم  استان البرز که با حضور موفق بر روی شیاپ چانگ انتخابی، قهرمانی عملکرد شایان توجه ای را به ثبت رسانده است از دوران نونهالی و 12 سالگی وارد رشته المپیکی تکواندو شده است و رویای قرار گرفتن بر روی سکوی المپیک را به جدیت دنبال می کند.

حسینی با اعلام مطالب فوق گفت: در حال حاضر در کنار ورزش حرفه ای در رشته تربیت بدنی نیز مشغول به تحصیل هستم و می خواهم علاوه بر کار عملی تحصیلات آکادمیک خود را تا حد ممکن ادامه دهم و در دنیای قهرمانی از هر دو موضوع بهره کافی را ببرم.

بازیکن وزن پنج استان البرز ادامه داد: در طول چندین سال حضورم در تکواندو موفق به اخذ چندین مدال رنگارنگ شدم  مدال طلا مسابقات کشوری امید و کسب عنوان فنی ترین بازیکن، مدال نقره کشوری بزرگسالان، دو مدال برنز جام باشگاها و طلا مسابقات آزاد آسیایی آخرین و به روزترین مدال اخذ شده من بوده که امیدوارم با لطف خداوند و تلاش مستمر بر تعداد آنها افزوده شود.

نماینده استان البرز در اردوی تیم ملی در این خصوص خاطر نشان ساخت: پس از حضور درمرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی و اخذ عنوان اولی موفق به کسب مجوز لازم برای حضور در اردوی تیم ملی شدم، در حال حاضر 16 هوگوپوش در اوزان هشت گانه به صورت منظم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند و از آنجایی که همه بازیکنان از فیلتر های متعدد برای ورود به اردو گذشته اند طی چندین مرحله بهترین عملکرد خود را به منصه ظهور گذاشتند تا در نهایت بتوانند نماینده شایسته ای برای کشورمان در رقابتهای بین المللی باشند.

حسینی تصریح کرد: از آنجایی که حضور در اردوی تیم ملی در رده جوانان و بزرگسالان اولین تجربه من است و حریفان به نام و با تجربه و میدان دیده ای در وزن پنجم وجود دارد سعی من بر این است از تجارب هم تیمی ها و استفاده بهینه از نکاتی که کادر فنی گوشزد می کند، نهایت استفاده را ببرم.

وی با گریزی بر آینده ورزشی خود گفت: قطعا هدف اصلی هر ورزشکار حرفه ای کسب سهمیه المپیک و کسب مدال المپیک است و مهم تر از آن بنا دارم  با کسب بهترین مدال ها ذره ای دل مردم کشورم را شاد نمایم، امیدوارم در این مسیر از حمایت مسئولین استانی و فدراسیون برخوردار باشم.

حسینی در پایان  با قدردانی از مربی های خود  گفت: در طی سالیان سال اساتید اصلانی و نعمتی زحمات فراوانی برای من کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد، امیدوارم با ارائه بهترین ها بتوانم پاسخگوی همه زحمات این دو عزیز بزرگوار باشم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده