سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تهران، میزبان دوره مربیگری درجه یک کشوری/ آغاز دوره عملی از امروز در کبکانیان

دوره مربیگری درجه یک کشوری تکواندو در گروه مردان به میزبانی هیات تهران با حضور ۳۴ مربی از شنبه - ۱۸ دی ماه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندود استان تهران؛ دوره مربیگری درجه یک کشوری درگروه مردان در دوبخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری با حضور ۳۴ مربی از ۶ استان “آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیل، زنجان، ایلام و تهران” از روز شنبه ۱۸ دی ماه با برگزاری دورهای تئوری و به صورت مجازی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران آغاز شده است.

دوره مربیگری درجه یک در بخش تئوری زیر  نظر اساتید “سعید کروندی( قوانین و مقررات)، حقوق ورزشی ( مرتضی ترابی) و رسول زارع زاده ( اصول مبارزه و علم تمرین) ” طی روزهای شنبه و یکشنبه ( ۱۸ و ۱۹ دی ماه) به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین بخش عملی این دوره آموزشی زیر نظر اساتید”محمد امین نامجو( هانمادانگ)، مرتضی استکی ( فرم و فلسفه )، رسول زارع زاده ( اصول مبارزه و علم تمرین )از امروز سه شنبه ۲۱ دی به مدت چهار روز در سالن شهید کبکانیان در حال برگزاریست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده