سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نیری: قدم به قدم طبق برنامه‌ پیش می‌رویم/ نظم سیستمی بر فدراسیون تکواندو حاکم است

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: تمامی برنامه‌های فدراسیون در حال انجام می‌باشد و با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ اموری معوق نمانده و تکواندو تعطیل نیست.

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: نظم سیستمی بر فدراسیون تکواندو حاکم است؛ تمامی برنامه‌های این فدراسیون در حال انجام می‌باشد و با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ اموری معوق نمانده و تکواندو تعطیل نیست.

وی افزود: روز گذشته نیز نخستین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری چهارمین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی، یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا و سی‌ودومین دوره جام فجر با حضور مسئولین برگزار و تاریخ نهایی برگزاری این رقابت‌ها مشخص شد و مقرر گردید این سه رویداد مهم بین‌المللی طی روزهای 13 تا 23 اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

نیری تصریح کرد: برای برگزاری آزمون کمربند قرمز تا دان دو از طریق بخشنامه اطلاع رسانی شده ‌است و انشاءالله روز 25 و 26 دی‌ماه تکواندوکارانی که برای حضور در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند فیلم‌های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال خواهند کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: رقابت‌های لیگ تکواندو نیز طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین شده در حال اجرا است و دیدارهای هفته اول تا سوم از مرحله نخست هر دو گروه جام کوثر، مبارزات هفته سوم تا پنجم گروه اول که رقابت‌های پایانی مرحله نخست لیگ برتر محسوب می‌شد، نیز انجام شد و انشاءالله طی دو روز آینده نیز مسابقات لیگ دسته یک تکواندو را پیش رو داریم.

دبیر فدراسیون در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های این فدراسیون گفت: دوره‌ها آموزشی طبق برنامه در حال انجام است که تاکنون 72 دوره برگزار شده و 22 دوره باقی ‌مانده که این دوره‌ها 6 اسفندماه به پایان می‌رسد؛ احکام مربیگری و داوری سال گذشته و احکام کوکی‌وان دوره جهشی صادر و در حال ارسال پستی به درب منزل شرکت کنندگان است. همچنین پیگیری‌های لازم برای اعزام داوران ایرانی برای قضاوت در تورنمنت‌های امارات و ترکیه صورت گرفته است تا انشاءالله در این رویدادهای نمایندگان داوری ایران حضور قدرتمندی داشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده