سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس فدراسیون تکواندو عراق: به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایران هستیم

رییس فدراسیون تکواندو عراق گفت: مسئولین فدراسیون تکواندو ایران برای کمک به تکواندو عراق تلاش بسیاری کرده‌اند و ما به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایرانی‌ها هستیم.

ابراهیم جبار رئیس فدراسیون تکواندو عراق روز گذشته (یکشنبه – 24 بهمن‌ماه) ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات فدراسیون و مرکز جهانی تکواندو ایران در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد.

رییس فدراسیون تکواندو عراق در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: رابطه بسیار خوبی با فدراسیون تکواندو ایران داریم و حمایت های سیدمحمد پولادگر در رشد و توسعه تکواندو عراق بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با محمدرضا یاری به عنوان سرمربی تیم‌ملی تکواندو عراق قرارداد بستیم و ناصر نعمتی نیز در کنار ایشان حضور دارند؛ تکواندوکاران کشورمان با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌اند پیشرفت چشمگیری داشتند و به دنبال هرچه بهتر شدن در این مسیر هستیم.

رییس فدراسیون تکواندو عراق گفت: با حضور در ایران و همکاری‌های مضاعف به دنبال استفاده بیشتر از تجربیات مجموعه تکواندو و مربیان این کشور در بخش‌های کیوروگی و پومسه هستیم. در نظر داریم از تجربیات ایران در بخش پومسه نیز استفاده کنیم.

جبار خاطرنشان کرد: تکواندو ایران بسیار قدرتمند است و صحبت‌های مقدماتی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم‌ملی تکواندو ایران صورت گرفته که برای رشد تکواندو عراق بسیار مفید خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ایران، اسفندماه میزبان سه رویداد بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو به میزبانی جزیره کیش است و برای حضور در سه رویداد برنامه داریم.

رییس فدراسیون تکواندو عراق گفت: مسئولین فدراسیون تکواندو ایران برای کمک به تکواندو عراق تلاش بسیاری کرده‌اند و ما به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایرانی‌ها هستیم.

جبار اظهار داشت: تکواندو بعد از فوتبال مقبولیت بالایی در عراق دارد؛ استعدادیابی در این کشور از رده‌سنی‌ پایه صورت می‌گیرد و استقبال بچه ها بسیار بیشتر از بزرگسالان است. در بخش کیوروگی اقدامات خوبی صورت گرفته اما در بخش پومسه مشکلاتی داریم که به دنبال رفع کردن آن هستیم.

رییس فدراسیون تکواندو عراق در پایان گفت: امکاناتی که در تکواندو ایران وجود دارد با کره‌جنوبی که مهد تکواندو است برابری می‌کند و همه این تجهیزات از طریق تلاش سیدمحمد پولادگر رییس سابق فدراسیون تکواندو ایران برای این کشور به دست آمده است تا تکواندو ایران به این جایگاه برسد. پولادگر برای رشد تکواندو در آسیا و به ویژه عراق تلاش فراوانی کرده و امیدوارم رییس جدید این فدراسیون راه ایشان را ادامه بدهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده