سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان مازندران به هادی ساعی

فیض اله نفجم با صدور پیامی انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو را تبریک گفت و از سالها خدمات و زحمات سید محمد پولادگر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران در پیامی به سید محمد پولادگر بابت تمام زحمات بی شائبه چند ساله خداقوت گفت و برای ساعی در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

بخشی از پیام به شرح ذیل می باشد:

تکواندوی ایران سال ها مجاهدت عاشقانه و خاضعانه سید محمد پولادگر را از یاد نمی برد که در عرصه های جهانی جای تکواندوی ایران را گشود و آن را به بلندای افتخار رساند.

وسعت بخشی به تکواندو در ایران، ظهور استعدادهای فراوان، سهیم شدن در عالی‌ترین افتخارات ورزش ایران و بدل کردن تکواندو به رشته ای تعیین کننده برای ایرانیان از شاخص ترین اثرات مدیریت این استاد مسلم است، که خانواده قدرشناس تکواندو هیچگاه خدمات ایشان را از یاد نمی برد.

برای این بزرگمرد آرزوی تداوم موفقیت ها در عرصه های نوین خدمتگزاری را داریم.

اما پرچم تکواندو در ید مردی است که خود پرافتخارترین چهره ورزش ایران در المپیک هاست و بیش از هر چهره ساعی دیگری در تکواندو، ساعی است!

هادی ساعی نماد و نشانه تکواندوی ایران زین پس خود مامور به استمرار بخشی به بزرگی و موفقیت آنست و با کوله باری از قابلیت و لیاقت، به خوبی می تواند مسیر سخت را تسهیل کرده و باب اعتبارافزایی مضاعف را بگشاید.

به هادی ساعی خوشامد می گوییم و یقین داریم خانواده تکواندو با انسجام و همدلی، رئیس جدید فدراسیون را در انجام وظایف محوطه یاری خواهند داد.

تکواندوی مازندران به سان گذشته با تمام توان در خدمت و دسترس خواهد بود تا در لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر افتخارات بیفزاید.

ارادتمند فیض اله نفجم
رییس هیات تکواندو استان مازندران

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده