سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در گروه‌های سنی خردسالان و جوانان پسر؛

ثبت‌نام رقابت‌های قهرمانی تکواندو قم آغاز شد

ثبت‌نام مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم در گروه پسران در رده‌های سنی خردسالان و جوانان کمربند قرمز و مشکی از روز نهم تا ۱۴ اسفندماه انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ مسابقات قهرمانی استان در بخش کیوروگی که قرار بود به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در گروه‌‌های سنی خردسالان و جوانان در رده کمربند قرمز و مشکی ویژه پسران در بهمن‌ماه برگزار شود ولی به علت وضعیت قرمز کرونایی استان به تعویق افتاد، روز جمعه - ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس مربیان استان می‌توانند از طریق پورتال شخصی در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو از روز نهم تا ۱۲ اسفندماه بازیکنان خود را ثبت‌نام نمایند و سپس با واریز مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان "یکصد هزار تومان" به ازای هر بازیکن به حساب هیات تکواندو استان قم نزد بانک ملی به شماره ۰۱۰۹۱۰۹۴۱۵۰۰۹ و یا کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۸۰۰۹ و ارسال فیش واریزی به همراه لیست شرکت کنندگان از طریق پیام رسان واتساپ به مسئول کمیته مسابقات آقایان، ثبت‌نام بازیکنان خود را نهایی کنند.

ثبت‌نام این رقابت‌ها در گروه‌‌های‌سنی خردسالان: متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۸ تا ۱۰ دی‌ماه ۹۱ و جوانان: متولدین ۱۱ دی‌ماه ۷۸ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۳ انجام می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات هیات استان، زمان وزن‌کشی‌ پنج‌شنبه - ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ خردسالان و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ جوانان و زمان‌ برگزاری‌ مسابقات روز جمعه - ۲۰ اسفندماه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده استان قم خواهد بود.

همراه داشتن کلیه لوازم ایمنی استاندارد مبارزه با روپایی الکترونیکی در روز مسابقه و ارائه کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار، رضایت‌نامه‌های ولی و مربی بازیکن در زمان وزن‌کشی، الزامی است.

گفتنی است؛ مربیانی که در زمان ثبت‌نام قبلی اطلاعات بازیکنان خود را در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو ثبت‌ نموده‌اند، می‌بایست مجدد در این خصوص اقدام نمایند.

همچنین نفرات برتر هر اوزان در هر گروه‌سنی مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌گردد و همچنین قهرمانان اوزان به تیم‌های استان قم دعوت می‌شوند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده