سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی فتح صدر البرز :

کسب طلای جهان و المپیک هدف مجموعه فتح است / جای برگزاری این مسابقات در بخش بانوان خالی بود

نور ملکی گفت: هدف مجموعه حمایت از بانوان تا کسب مدال طلای جهانی و المپیک می باشد و حضور در جام باشگاه های آسیا یک گام دیگر در جهت رسیدن به اهداف مجموعه است.

فاطمه نور ملکی سرمربی تیم فتح صدر البرز، یکی از سه نماینده بانوان کشور در رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر طی سه سال گذشته با برنامه ریزی بسیار خوب باشگاه و حمایت های مدیریت محترم مجموعه با حضور دو تیم در لیگ برتر تکواندو حتی در شرایط سخت کرونایی سعی در حمایت از تکواندو بانوان را داشتیم .

نور ملکی تصریح کرد: همانطور که مدیریت باشگاه بارها اعلام کردند هدف مجموعه حمایت از بانوان تا کسب مدال طلای جهانی و المپیک است و حضور در جام باشگاه های آسیا یک گام دیگر در جهت رسیدن به اهداف مجموعه است . 

سرمربی فتح صدر البرز خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، با آمادگی کامل از ماه ها قبل در این مسابقات شرکت می کنیم و امیدواریم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان باشیم . 

وی افزود: با توجه به قهرمانی در لیگ برتر و سهمیه ای که به باشگاه تعلق گرفت تلاش کردیم  با حضور در این مسابقات، فضا را برای حضور بازیکنان کشورمان جهت شرکت در این مسابقات و کسب امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک فراهم کنیم. 

سرمربی فتح صدر البرز یادآور شد: پس از مشخص شدن حضور تیم های خارجی در این مسابقات، با همکاران خوبم در کادر فنی تا جایی که امکان داشت فیلم های رقبای خارجی را فراهم کردیم و ساعت ها حریفان و رقبا را آنالیز کردیم و با شناخت بسیار خوبی وارد این مسابقات می شویم . 

نور ملکی خاطرنشان کرد: معتقدم پس از برگزاری ده دوره جام باشگاه ها واقعآ جای برگزاری این مسابقات در بخش بانوان خالی بود و با توجه به ارتقاء گرید. این مسابقات به G2  فرصت بسیار مناسبی  برای ارتقاء امتیازات بانوان در رنکینگ سیستم امتیازی فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است و از تمامی عزیزان که پیگیری  و تلاش کردند که این مسابقات در بخش بانوان  برگزار شود باید تقدیر و قدردانی کرد.

در پایان از همه عزیزانی که متقبل زحمت شدند تا این مسابقات به میزبانی کشورمان برگزار شود و هزینه ها برای تیم های ایرانی به حداقل برسد از طرف مجموعه فتح تقدیر و قدردانی می نمایم .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده