سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم نونهالان استان آذربایجان شرقی:

برگزاری مسابقات نونهالان از برنامه‌های آینده‌دار هیات تکواندو است

مربی تکواندو تبریزی با اشاره به اهمیت مسابقات نونهالان در شناسایی و پیشرفت این رشته ورزشی، گفت: برگزاری مسابقات نونهالان از برنامه های آینده دار هیات تکواندو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی، اکبر قهرمانی با بیان اینکه رشته ورزشی تکواندو را از شش سالگی شروع کرده، افزود: الان نزدیک به هفت سال است که در عرصه مربیگری فعالیت می کنم.

مربی تکواندو در خصوص فعالیت های خود در دوره مربیگری، خاطرنشان کرد: ابتدا در مسابقات لیگ خردسالان ناحیه تبریز با هیات تکواندو تبریز همکاری داشتم و بعد ها مدتی به عنوان مربی اردوی تیم بزرگسالان تکواندو استان برای اعزام به مسابقات کشوری منصوب شدم و همچنین ۲ سال قبل از شیوع کرونا به همراه اساتید نریمانی و جلیلی مربیان تیم نونهالان استان بودیم که موفق به کسب مقام چهارم مسابقات کشوری شدیم.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه وظیفه ای در پیشبرد برنامه های هیات تکواندو دارید، اذعان کرد: در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم نونهالان استان مشغول هستم و با بهبودی اوضاع کرونایی کشور و برگزاری مسابقات حضور پر قدرت در این رقابت ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات نونهالان از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان داشت: از آنجاییکه مسابقات نونهالان کمربند سبز- آبی جزو اولین مسابقات رسمی هر هنرجویی به حساب می آید، می‌توان چنین نیز تلقی کرد که برگزاری این مسابقات برای برنامه ریزی مسئولان هیات، آینده دار بوده و همچنین نفرات برتر در این حوزه شناسایی می شوند که با کار و تلاش می توان این نفرات را به  تکواندوکاران زبده تبدیل کرد.

مدیریت باشگاه تکواندو قهرمانی یادآور شد: خوشبختانه پس از ۲ سال دوری از میادین مسابقات تکواندو در شهرستان تبریز به همت استاد عابدی و هیات تکواندو کلانشهر تبریز و همچنین مسئولان ورزشی تبریز و استان مجوز برگزاری این مسابقه صادر شد تا مسابقه ای در خور تکواندو شهرمان و در سطح بالا برگزار شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده