سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کیانی در یک قدمی حضور در رقابت های گرندپری

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب 3 مدال ارزشمند طلا در جام باشگاه های آسیا، بین المللی فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی شانس بالایی برای حضور در رقابت های گرندپری دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو کشورمان با حضور در رویدادهای بین المللی به میزبانی کشورمان، از جمله جام باشگاه های آسیا، بین المللی فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی توانست 3 مدال ارزشمند طلا را بر گردن بیاندازد.

با توجه به ارتقاء امتیازات رویدادهای بین المللی تهران به G2، به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 20، 12 و 7.20 امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد. به همین منظور ناهید کیانی توانست با کسب 3 مدال طلا در این رقابت ها، 60 امتیاز را به رنکینگ المپیکی خود اضافه کند و حالا با در اختیار داشتن بیش از 100 امتیاز، شانس بالایی برای حضور در رقابت بزرگ گرند پری دارد.

در کنار کیانی، سایر بانوان ملی پوش نیز در روز آخر جام ریاست فدراسیون جهانی (امروز جمعه) شانس دارند تا با کسب مدال، ضمن ارتقاء امتیازات جایگاه خود در رنکینگ جهانی، به حضور در رقابت های گرندپری امیدوار باشند.

شایان ذکر است، طبق قوانین فدراسیون جهانی هر تکواندوکار می تواند در یک سال میلادی ۴۰ امتیاز از تورنمنت ها کسب کند. ضمن اینکه امتیاز جام ریاست فدراسیون جهانی جداگانه محاسبه می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده