سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلاسی: دیدار با قهرمانان تکواندو جهان در رویدادهای بین المللی تهران باعث خوشحالی است

داور المپیکی اهل کشور تونس گفت: بابت دیدار با تکواندوکاران برجسته جهان در رویدادهای بین المللی تهران بسیار خوشحال هستم.

«انوار جلاسی» داور بین المللی اهل کشور تونس و عضو کمیته داوران اتحادیه جهانی تکواندو، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره سطح رویدادهای بین المللی تهران، بیان کرد:  ساماندهی مسابقات به شکل ایده آلی انجام شده است. بابت قضاوت در این رویدادها بسیار خوشحالم و از دعوت فدراسیون  تکواندو ایران برای داوری در این رقابت ها سپاسگزارم. 

او افزود: دیدار با قهرمانان برجسته ایرانی و البته تکواندوکاران بزرگ جهان از جمله «رشیدوف» ازبکستانی، «رادیک ایسائف» اهل جمهوری آذربایجان و «صالح الشراباتی» اردنی در تهران  باعث خوشحالی بود. تکواندوی ایران سطح بسیار بالایی دارد و امیدوارم روند رو به رشد خود را همچنان حفظ کند. 

این داور المپیکی با اشاره به مهمان نوازی ایرانیان، عنوان کرد: ایران کشور بسیار خوبی است و مردم بسیار مهربانی دارد که از برخورد با همه آن ها احساس خوبی دارم. دوستان ایرانی زیادی پیدا کرده ام و از مصاحبت با همه آن ها لذت می برم. مردم ایران به حدی صمیمی هستند که هرگز بابت حضور در اینجا احساس غریبی نمی کنم. 

جلاسی درباره سطح تکواندو در تونس، بیان کرد: درمیان داوران  تونسی من موفق به قضاوت در بازیهای المپیک شده ام، ضمن اینکه  تکواندوکاران تونسی یک مدال نقره در المپیک توکیو و یک مدال برنز را در المپیک ریو به دست آوردند. امیدوارم در المپیک 2024 پاریس تعداد مدال هایمان را افزایش دهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده