سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبداللهی :سرمربیگری مهماندوست در خانه تکواندو بعد سالها مرا به وجد آورد

مربی تیم ملی لبنان گفت: حضور مهماندوست و هدایت شاگردانش در خانه تکواندو من را بسیار خوشحال کرد.

فرزاد عبداللهی مربی تیم ملی لبنان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین المللی تهران بیان کرد: از نظری کیفی سطح مسابقات بالا بود و رقابت ها بسیار خوب برگزار شدند که جای خوشحالی دارد و باید از فدراسیون تکواندو بابت برگزاری این مسابقات تشکر ویژه کرد.

مربی ایرانی تیم ملی لبنان درباره حضور شاگردانش در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی تهران، بیان کرد: لبنان با یک نماینده در بخش بانوان  و  یک نماینده سنگین وزن  در بخش آقایان حاضر شد. من برای سربلندی کشورم هر کاری را انجام می دهم و حالا هم که مربی تیم ملی تکواندو لبنان هستم نمایندگان این کشور را به ایران آوردم. به عنوان سرمربی ایرانی فعال در کشورهای مختلف باید تکواندوکاران را جهت حضور دررقابتهای بین المللی که به میزبانی ایران برگزار می شود،ترغیب کنیم 

قهرمان سال 2011 جهان  درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: قطعا با حضور هادی ساعی در فدراسیون تکواندو اتفاقات خوبی می افتد و او می تواند به خوبی از پس مشکلات بربیاید.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی 2010 در واکنش به حضور رضا مهماندوست در سالن خانه تکواندو گفت:  تکواندوی ایران مدیون رضا مهماندوست است و شخصا به واسطه شاگردی زیر نظر او، علاقه شدیدی به مهماندوست دارم و حضور او در ایران من را به وجد آورد. قطعا سرمایه هایی مانند رضا مهاندوست باید در تکواندوی ایران حفظ شوند.

عبداللهی  با اشاره به ارتقاء تکواندو لبنان با حضورش در کادر فنی تیم ملی این کشور، اظهار کرد: اولویت تکواندوکاران لبنان ابتدا درس سپس کار و شاید اگر وقتی بماند، تکواندو می باشد. من تمام تلاش خودم را کرده ام تا علاقه مندان به تکواندو را در تیم ملی کنار یکدیگر جمع کنم که نتیجه اش کسب 7  مدال در رقابت های عرب کاپ بود.  در رقابت های آزاد فرانسه نیز یکی از بازیکنان لبنان توانست مدال نقره این رقابت ها را به دست بیاورد. رئیس فدراسیون لبنان بابت این اتفاق خوب از من تشکر کرد و به آینده این رشته ورزشی در کشورش امیدوار شد.

عبداللهی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: برای اینکه راه مربیان بزرگی مانند مقانلو و مهماندوست را ادامه دهم کار زیادی دارم اما  برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم و می دانم این مسیر طولانی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده