سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پرکارترین تکواندوکار آذربایجان‌شرقی در سال 1400

علیرضا نظری یکی از فعال‌ترین تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در سال 1400 بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، علیرضا نظری امسال به عضویت تیم ملی کشور درآمده و در مسابقات جام بین‌المللی فجر و مسابقات آزاد قهرمانی آسیا ملی‌پوش ایران در وزن دوم بود.

وی گفت:  تکواندو خود را از یازده سالگی زیر نظر استاد اسماعیل عباسی آغاز کردم و سال گذشته موفق شدم در مسابقات لیگ دسته یک ایران عنوان فنی‌ترین تکواندوکار را کسب کنم.

نظری گفت: ملکان شهرستان کوچکی است که با امکانات محدود خود را برای مسابقات مهیا می‌کنیم و برای حضور در مسابقات در تهران یک روز در راه هستیم در حالی که تکواندوکاران تهران از شهر خود در این مسابقات حضور یافته و خستگی راه را ندارند.

وی افزود: از نتایج امسال خود راضی نیستم، درست است در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا به مدال برنز انفرادی و طلای تیمی دست یافتنم اما مصدومیت و کاهش‌های وزن متوالی سبب شد عملکردی که از خود انتظار داشتم ثبت نکرده و انشاالله سال آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب نمایم.

نظری گفت: جا دارد از استاد رنجبرپور رییس تکواندو استان آذربایجان‌شرقی هم تشکر نمایم که برای تشکیل تیم تکواندو مس سونگون ورزقان تلاش بسیار کردند و این تیم آینده درخشانی داشته و من هم امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای در تیم تکواندو مس سونگون ورزقان باشم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده