سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رییس اتحادیه تکواندو آسیا با وزیر ورزش و جوانان؛

دکتر سجادی: استاد کانگ زحمات زیادی برای تکواندو ایران کشیده است/ کانگ: ایران در توسعه تکواندو جهان نقش پررنگی داشته است

"کی سوک لی" رییس اتحادیه تکواندو آسیا و "شین چال کانگ" استاد بزرگ تکواندو امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در این دیدار اظهار داشت: استاد کانگ را به عنوان یک ایرانی می‌شناسیم، خاطرات خوبی از ایشان در ایران داریم چون زحمات زیادی برای تکواندوی ایران کشیدند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همکاری خوب دو کشور ایران و کره جنوبی در ورزش خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری‌های خوبی که دو کشور با یکدیگر دارند پیشنهاد می‌کنیم یک جلسه با فدراسیون آسیایی ورزش زورخانه‌ای که در کره جنوبی است داشته باشیم. همانطور که در تکواندو دو کشور ایران و کره همکاری‌های خوبی دارند در ورزش زورخانه‌ای نیز دو کشور می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.

در ادامه "شین چال کانگ" استاد بزرگ تکواندو اظهار کرد: در دنیا ۲۱۱ کشور عضو فدراسیون جهانی تکواندو هستند و ایران یکی از کشورهایی است که در توسعه تکواندو نقش بزرگی دارد. آقای پولادگر زحمات زیادی برای تکواندو کشیدند و یک الگو خوب برای تکواندوی جهان و فدراسیون ایران است و حالا با حضور هادی ساعی نیز که خودش از قهرمانان بزرگ است بازهم شاهد موفقیت این رشته در ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم به مناسبت سالگرد روابط ایران و کره جنوبی، بازی دوستانه بین تکواندوکاران دو کشور برگزار شود.

"کی سوک لی" رییس اتحادیه تکواندو آسیا نیز در این جلسه گفت: حضور هادی ساعی در فدراسیون و آقای پولادگر در وزارت ورزش و جوانان باعث می شود که این رشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

در این دیدار سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی و دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده