سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

العساف: برای حضور مستقیم ۲ نماینده اردن در المپیک ۲۰۲۴، به تهران آمدیم

سرمربی تیم ملی تکواندو اردن گفت: جولیانا الصادق و صالح الشراباتی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو شرکت می‌کردند.

فارس العساف سرمربی تیم ملی تکواندو اردن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره حضور این تیم در رویدادهای بین‌المللی تهران بیان کرد: از دید من عملکرد شاگردانم در تورنمت های بین‌المللی تهران بسیار خوب بود و آن‌ها تمام تلاششان را کردند تا مدال را به دست بیاورند. 

العساف با اشاره به حضور ۲ نماینده کشورش در المپیک پاریس، عنوان کرد: به دلیل اینکه جولیانا الصادق و صالح الشراباتی به طور مستقیم با مجموع امتیازاتشان به المپیک پاریس بروند، نیاز به حضور در تورنمت‌های بین المللی تهران داشتیم. در نهایت این ۲ تکواندوکار به هدفی که داشتند رسیدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو اردن با اشاره به رضایت از عملکرد شاگردانش، اظهار کرد: پیش‌بینی درخشش شاگردانم را داشتم و می‌دانستم می‌توانند مانند همیشه شایستگی‌های خود را نشان دهند. ملی پوشان اردن از هیچ تلاشی برای درخشش فروگذار نکردند و بهترین خود را ارائه دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام تکواندوکار شاگردانش را به چالش کشید، بیان کرد: از دید من عملکرد تکواندوکاران خانم در ایران چیزی از آقایان کم ندارد. فریدا عزیزوا واقعا جولیانا الصادق را در فینال جام ریاست فدراسیون جهانی به چالش کشید و الشراباتی هم برابر نمایندگان ایران کار دشواری داشت. 

العساف در پایان گفت: قبل از المپیک توکیو ما کمپ تمرینی در ایران داشتیم و پیش‌تر تجربه سفر به ایران را داشته ام و به شرایط اشراف کامل را دارم. ایران کشور خوبی است و مردم این کشور با ما همیشه مهربان بوده اند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده