سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اسکندری: استقبال خوبی از رویدادهای بین‌المللی تهران شد

داور بین‌المللی کشور بلژیک گفت: رویدادهای بین‌المللی تهران در سطح بالایی برگزار شدند و کشورهای مختلف استقبال بالایی از این مسابقات داشتند.

اسکندری داور بین‌المللی کشور بلژیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره میزبانی ایران از ۴ رویداد بین‌المللی، عنوان کرد: در رقابت‌های جام فجر و مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی به عنوان  داور حضور پیدا کردم. رقابت‌ها در سطح بالایی انجام شدند و بابت میزبانی خوب ایران از این تورنمنت بسیار خوشحالم چراکه استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها شد. 

او درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: هادی ساعی فرد مشهوری در تکواندوی جهان به شمار می رود و الگوی تمام ورزشکاران در جهان است. ساعی با تجاربی که در تکواندوی جهان دارد می تواند برای تکواندوی ایران مثمرثمر باشد. 

اسکندری درباره احتمال مواجهه با چالش خاصی در قضاوت، بیان کرد:  اعتراضات همیشه به داوری وجود داشته است اما در این رویدادها همه چیز طبق روال انجام شد و  از نحوه برگزاری رضایت داریم. در هر شرایطی واکنش به انتقادات همواره باید مثبت باشد. 

داور بین المللی تکواندو بلژیک درباره سطح تکواندو در این کشور بیان کرد: تکواندو بلژیک در ۲ وزن تکواندوکاران خوبی دارد که البته پا به سن گذاشته اند. امیدوارم با توجه به پیشینه خوب در تکواندو به روزهای اوج برگردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده