سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مشکلات زیرساختی خانه تکواندو استان اردبیل برطرف می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از تامین زیرساخت های خانه تکواندو استان خبرداد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان  استان حامی جذب اسپانسر و خیرین ورزشی برای هیات های ورزشی است.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان از مساعدت ورزش و جوانان استان در تامین تجهیزات ورزشی هیات تکواندو استان خبرداد و گفت: جذب حامیان و خیرین ورزشی برای هیات های ورزشی از جمله هیات تکواندو از جمله برنامه های ورزش و جوانان استان در سال پیش رو است.

خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های هیات تکواندو از دو سال گذشته پرداخت و گفت: هیات تکواندو از جمله ورزش های پویا و نشاط آوری است که حتی ویروس کرونا هم نتوانست مانع فعالیت علاقمندان به تکواندو شود.

وی به تجهیزات این رشته رزمی اشاره کرد و گفت: ورزش تکواندو از لحاظ تجهیزات  رشته پرهزینه ای است و اغلب ورزشکاران در تامین تجهیزات لازم برای تمرین قهرمانی و شرکت در مسابقات با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.

خوشروزی به زیرساخت های هیات تکواندو نیز اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های موجود در شان تکواندو استان اردبیل نیست و خانه اختصاص یافته به هیات تکواندو نیز نیاز به تجهیزات اولیه از جمله تشک تمرین و  آدمک ، سیستم الکترونیکی ویژه برگزاری مسبقات دارد.

وی خواستار مساعدت اداره کل ورزش و جوانان برای تامین زیرساخت های هیات تکواندو بویژه در شهرستان های اردبیل، پارس آباد و خلخال شد و اظهار امیدواری کرد هیات تکواندو استان  اردبیل با مساعدت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان در راستای تامین زیرساخت های لازم و ارائه تجهیزات ورزشی و کمک در راستای جذب اسپانسر و خَیرین ورزشی شاهد شکوفایی تکواندوکاران جوان استان در مسابقات ملی و بین المللی شویم.

 

انتهای پیام/ج

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده