سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در حاشیه مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در بخش پاراتکواندو؛

خانلرخانی: عملکرد ملی پوشان پاراتکواندو رضایت بخش بود/ عزیزی قصدی برای بازگشت به دنیای قهرمانی ندارد

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: از عملکرد تمامی شاگردانم در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی در بخش پاراتکواندو کاملا رضایت دارم.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره قهرمانی ایران در رقابت های پارا تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی تهران، بیان کرد: خدا را شکر توانستیم بار دیگر در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی در بخش پاراتکواندوقهرمان شویم. نسبت به دوره پیشین پیشرفت بسیار خوبی از لحاظ کیفی و کمی داشتیم و تیم های بسیار خوبی در این رویدادها شرکت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از حریفان در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ملی پوشان ایران را به چالش کشیدند، عنوان کرد: حریفانی از کشورهای ترکیه، ازبکستان و آذربایجان از حریفان مهم و قدرتمند ما به حساب می آمدند و در این رویدادها نیز ملی پوشان ما پیش از بازی های پاراآسیایی محک خوبی رو به روی آن ها خوردند. 

بهترین سرمربی جام ریاست فدراسیون جهانی با اشاره به رضایت از عملکرد شاگردانش، بیان کرد: به فاصله 50 روز از پارالمپیک توکیو، در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو جهان شرکت کردیم و مهدی پوررهنما توانست حریف مکزیکی خود که در پارالمپیک باعث شد رنگ مدال پوررهنما نقره شود را، شکست داد. پوررهنما ملی پوش بزرگی است و جزو منضبط ترین ملی پوشان پاراتکواندوکاران به حساب می آید و امیدوارم این روند رو به رشد خود را ادامه دهد تا بتواند در بازی های پاراآسیایی به موفقیت برسد. قهرمانی او برای ما رضایتبخش بود و به طور کلی از عملکرد تمام شاگردانم در جام ریاست فدراسیون جهانی راضی هستم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان درباره احتمال بازگشت اصغر عزیزی قهرمان پارالمپیک توکیو به شیاپ چانگ، عنوان کرد: اصغر عزیزی به من اعلام کرد قصدی برای بازگشت به دنیای قهرمانی ندارد. من از برنامه او خبر خاصی ندارم اما اگر بخواهد به دنیای مربیگری پا بگذارد، قطعا اتفاق خوبی برای پاراتکواندوکاران خواهد بود. او قهرمان پارالمپیک توکیو است و با کوله باری از تجربه می تواند به پاراتکواندو کمک شایانی کند و قطعا شاگردانش مانند شخص او قهرمان خواهند بود.

وی در پایان صحبت های خود، بیان کرد: بعد از تعطیلات نوروز مجددا اردوهای تیم ملی از سر گرفته می شود و قصد داریم پرقدرت برای بازی های پاراآسیایی هانگژو آماده شویم. طی ماه های آینده نیز در رقابت های پارآسیایی به میزبانی مغولستان شرکت می کنیم و بعد عازم بازی های پاراآسیایی هانگژو می شویم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده