سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پوررهنما: کسب مدال طلا در جام ریاست فدراسیون جهانی راضی کننده بود

قهرمان مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در بخش پاراتکواندو گفت: اگرچه با افت بدنی مواجه بودم اما از کسب مدال طلا در رویداد تهران رضایت دارم.

مهدی پوررهنما نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره قهرمانی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در بخش پاراتکواندو به میزبانی تهران، بیان کرد: علاقه مند هستم بیشتر از این در رقابت ها خودم را نشان دهم و ظاهر شوم، چراکه بعد از پارالمپیک توکیو به واسطه ابتلا به ویروس کرونا از لحاظ جسمانی با یک افت بدنی مواجه شدم. با این شرایط کسب مدال طلا برای من راضی کننده بود، گرچه دوست دارم ایده آل ترین اتفاق برای من در تمامی رقابت ها بیفتد. 

پوررهنما درباره میزبانی ایران از این رویداد بین المللی، بیان کرد: سطح مسابقات نسبت به دوره پیشین بالاتر بود و واقعا خودم هم انتظار این سطح از رقابت ها را نداشتم. تکواندوکاران خوبی از کشورهای آذربایجان، ترکیه و ازبکستان در این دوره شرکت کردند که بسیاری از آن ها سهمیه رقابت های پارالمپیک توکیو را داشتند.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو درباره چشم انداز خود از بازی های پاراآسیایی هانگژو، عنوان کرد: نسبت به تمامی رقبا، کشور ازبکستان حریف قدری برای من خواهد بود. البته پیش از بازی های پاراآسیایی در رقابت های قهرمانی پاراآسیا شرکت می کنیم و باید دید در این رقابت ها چه نتیجه ای حاصل می شود.

وی در پایان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: من یکی از افرادی بودم که دوست داشتم هادی ساعی سکاندار فدراسیون تکواندو شود وامیدوارم با حضور او اتفاقات خوبی در تکواندو بیفتد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده